تاریخ انتشار: 1396/01/16 20:57
کد خبر: 219105

طاهری: هواداران 600 میلیون کمک کردند

مدیرعامل پرسپولیسی ها در رابطه با کمک های هواداران به این باشگاه می گوید 600 میلیون تومان از سوی هواداران به این باشگاه کمک شده است که به زودی آن را روی سایت باشگاه خواهیم گذاشت.
 طاهری: هواداران 600 میلیون کمک کردند

علی اکبر طاهری پس از پایان بازی پرسپولیس و پیکان در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه هواداران پرسپولیس خوشحال هستند ما هم خوشحال هستیم، ما در تمام بازی های باقی مانده نیز به همین ترتیب به میدان می رویم تا باز هم خوشحالی هواداران را ببینیم.

او درباره کمک های دریافتی از سوی هواداران گفت: ما به زودی همه آنها را روی سایت باشگاه اعلام خواهیم کرد اما در مجموع 600 میلیون تومان از سوی هواداران به باشگاه کمک شد.

طاهری در رابطه با پرونده ژوزه ادامه داد: حکم ژوزه هنوز نیامده است. شما این موضوع را بهتر از من می‌دانید، باید بهتر از من هم اطلاع‌رسانی کنید. ابتدا یک حکم به باشگاه ابلاغ می‌شود و اگر توجهی به آن نداشته باشیم، مشمول جریمه خواهیم بود.

وی در رابطه با تبلیغات اسپانسر پرسپولیسی ها در شبکه های معاند نظام گفت: اسپانسر این کار را انجام داده و باشگاه در جریان آن نیست. در این خصوص نامه زدیم و گفتیم که باید آن را جمع کنند. هواداران می‌توانند از طریق اسپانسر به ما کمک کنند. ما با یک بخش بدهی بازیکنان و مربیان که از قبل وجود داشت، مواجه هستیم. بخشی از آنها را در حال حاضر پشت سر گذاشتیم. با برخی دیگر نیز در حال مذاکره هستیم. ما یکی دو سال است که با این پرونده‌ها کلنجار می‌رویم و امیدواریم حل شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azqll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد شدید طاهری از فدراسیون