تاریخ انتشار: 1396/02/25 16:51
کد خبر: 210605

خانه‌نشینی کامیابی‌نیا تا پایان هفته اول لیگ هفدهم

روز گذشته کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی و مؤثر پرسپولیس کتف مصدوم خود را در بیمارستان بهمن به تیغ جراحان سپرد.

خانه‌نشینی کامیابی‌نیا تا پایان هفته اول لیگ هفدهم

یکشنبه 17 خرداد سال 1394 احمد نوراللهی، هافبک جوان آن مقطع پرسپولیس در بیمارستان بهمن تهران توسط دکتر حمیدرضا اصلانی فوق تخصص شانه زیر تیغ جراحی رفت.

او پس از مدتی فیزیوتراپی و درمان ابتدایی از تاریخ 6/4/1394 با تشخیص پزشکان به تمرینات پرسپولیس برگشت و در کار گروهی هم شرکت کرد. البته پرداخت هزینه درمان و جراحی نوراللهی حاشیه‌ساز شد و این بازیکن در آن زمان با ناراحتی و دلخوری مصاحبه کرد و گفت: «با کتف پاره برای پرسپولیس بازی کردم چون به من نیاز داشت و...»

حتی شنیده شد مهدی طارمی دوست صمیمی احمد نوراللهی هزینه درمان همبازی خود را با فروش چند سکه طلا پرداخت کرده است!

نوراللهی 6/4/1394 به تمرینات برگشت و روز 29 مرداد 1394 در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید و بازی کرد. این اتفاق در حالی افتاد که پزشکان معالج (بخوانید دکتر اصلانی) هشدار داده بودند نوراللهی باید از هفته پنجم بازی کند تا خطری شانه تازه درمان شده او را تهدید نکند.

حالا همان دکتر حمیدرضا اصلانی متخصص شانه، کتف مصدوم کمال کامیابی‌نیا را جراحی کرده است. در بهترین حالت هافبک شماره 11 پرسپولیس می‌تواند همچون احمد نوراللهی 20 روز پس از عمل جراحی به تمرینات برگردد؛ به عبارت بهتر احتمالاً کمال از روز 13 خرداد به تمرینات برگشته و از هفته سوم لیگ می‌تواند تیمش را همراهی کند. البته اگر کامیابی‌نیا مثل نوراللهی عجله داشته باشد شاید از هفته دوم بتواند در خدمت پرسپولیس باشد اما به طور حتم بخش عمده‌ای از فصل بدنسازی و هفته اول لیگ هفدهم را از دست خواهد داد.

نکته: برانکو در صحبت با مسئولان باشگاه مدعی است در پست کمال کامیابی‌نیا هم شهاب کرمی را در اختیار دارد و هم محسن ربیع‌خواه اما امیدواری اصلی او به بازگشت احمد نوراللهی است، هافبکی که مدعی شده خدمت سربازی‌اش قبل از شروع لیگ هفدهم به پایان می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azvzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد