تاریخ انتشار: 1402/06/01 18:15
کد خبر: 712

رحمتی: نساجی باید طوری بازی کند که هیچ تیمی در وطنی آرامش نداشته باشد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: در صحبتی که با بچه‌ها در هفته‌های قبل داشتیم به این نتیجه رسیدیم باید جوری در استادیوم خانگی خود فوتبال بازی کنیم که هیچ تیمی در ورزشگاه وطنی آرامش نداشته باشد.
رحمتی: نساجی باید طوری بازی کند که هیچ تیمی در وطنی آرامش نداشته باشد

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و وضعیت تیم روز به روز بهتر می‌شود. 3 اردوی پیش فصل داشتیم و بدنسازی را سنگینی پشت سر گذاشتیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد. خیلی تیم‌ها در ابتدای فصل بدنسازی نکردند و این کار را برای تعطیلی بعد از هفته چهارم گذاشتند اما نساجی با توجه به برنامه‌هایش این کار را انجام داد. از 3-2 هفته دیگر بچه‌ها به شرایط کامل و ایده آل بدنی خود می‌رسند.

وی افزود: گل گهر تیم ششم سال گذشته است. مربی خارجی خیلی خوب در خدمت دارد و بازیکنان خوبی را اضافه کرده است. اسکلت تیمش را حفظ کرده و بازی خیلی سختی داریم. نشان دادند خیلی ساختارمند و باهوش فوتبال بازی می‌کنند. از 2 مسابقه قبلی چهار امتیاز گرفته‌اند اما ما هم نساجی مازندران هستیم و در صحبتی که با بچه‌ها در هفته‌های قبل داشتیم به این نتیجه رسیدیم باید جوری در استادیوم خانگی خود فوتبال بازی کنیم که هیچ تیمی در ورزشگاه وطنی آرامش نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5ok4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی به دنبال گلر شش دانگ/ خرید رحمتی از اصفهان می‌آید؟