تاریخ انتشار: 1396/07/25 15:38
کد خبر: 177784

پروفسور برانکو به دنبال برد شماره 2

برانکو ایوانکوویچ امروز باید تیمش را به مصاف با الهلال بفرستد، تیمی که به واسطه حضور این مربی در فوتبال عربستان، حریف آشنایی برای پروفسور به حساب می‌آید.
پروفسور برانکو به دنبال برد شماره 2

 به هر حال برانکو پس از ترک ایران و حضوری درخشان در لیگ کرواسی و چین، راهی عربستان شد و با عقد قراردادی یک‌ساله هدایت الاتفاق را برعهده گرفت. برانکو در ابتدای فصل 2012-2011 به عنوان سرمربی الاتفاق انتخاب شد تا این تیم رده سومی را در مسیر قهرمانی قرار دهد اما در نهایت موفق به این کار نشد. تیمی که قبل از آمدن برانکو با 48‌امتیاز صاحب رتبه سومی لیگ عربستان شده بود، با پروفسور یک‌امتیاز کمتر جمع کرد و در نهایت فصل را با رتبه چهارمی به پایان رساند. اختلاف 13‌امتیازی الاتفاق با تیم سوم جدول، به خوبی نشان می‌دهد تیم برانکو در حدواندازه‌های قهرمانی نبوده و نتوانسته انتظارات مدیران باشگاه را برآورده کند. در پایان فصل 2012-2011، الشباب با 64‌امتیاز قهرمان شد و الاهلی با 62 و الهلال با 60‌امتیاز پشت سر این تیم قرار گرفتند. البته بد نیست بدانید برانکو در بازی رفت‌وبرگشت مقابل الهلال تن به شکست نداد. الاتفاق در دور رفت مقابل الهلال به تساوی 2-2 رضایت داد و در بازی آخر هم مقابل این تیم با تساوی 3-3 متوقف شد. همین آمار نشان می‌دهد برانکو نقشی کلیدی در قهرمان نشدن الهلال در لیگ عربستان داشته است!

  ناکامی در جام‌های پادشاهی

برانکو ایوانکوویچ با الاتفاق در جام‌های پادشاهی هم موفقیتی کسب نکرد تا در پایان فصل از این تیم جدا شود. الاتفاق با این مربی تا فینال جام ولیعهد عربستان پیش رفت اما با شکست 2بر یک مقابل همین الهلال از رسیدن به جام بازماند. الاتفاقی‌ها در جام پادشاهی یا همان جام‌حذفی هم عملکرد خوبی نداشتند و در همان مرحله اول از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 

  تمام دوئل‌ها با الهلال

برانکو در مدت زمان حضورش در عربستان، 3‌تقابل مستقیم با الهلال داشت که حاصل آن 2‌تساوی لیگ برتری و یک‌شکست حذفی بود. البته برانکو پس از حضور روی نیمکت پرسپولیس، 5‌بار دیگر هم با الهلال روبه‌رو شد که حاصل آن یک‌پیروزی، 2‌تساوی و 2‌باخت بود. در فصل 2015‌لیگ قهرمانان، پرسپولیس با برانکو در آزادی الهلال را با نتیجه یک بر صفر شکست داد اما در بازی برگشت با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود. به این ترتیب باید گفت برانکو تا به امروز 8‌تقابل مستقیم با الهلال داشته که حاصل آن یک‌برد برای تیم‌های تحت هدایت این مربی، 3‌پیروزی برای الهلال و 4‌تساوی بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6exk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید به معجزه ی برانکو و شاگردانش