تاریخ انتشار: 1396/08/11 15:04
کد خبر: 175484

جدال ربیع خواه با نگاه های عیب جو

این روزها جای ربیع‌خواه بودن سخت است. وقتی همه نگاه‌ها به سوی تو باشد تا کوچکترین اشتباهت را فاجعه‌ قلمداد کنند، حفظ تمرکز و داشتن اعتماد به نفس کار سختی می‌شود.
جدال ربیع خواه با نگاه های عیب جو

ربیع‌خواه اما در بازی مقابل سایپا با جسارت و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به قبل بازی کرد. او سعی کرد تا بیشتر با توپ بازی کند و کمی به بازی‌اش جلوه دهد. سادگی بازی همان چیزی است که باعث شده اهمیت و نقش او در تیم به چشم نیاید. آن هم در شرایطی که بیننده عامی فوتبال هنگام تماشای فوتبال تنها «توپ» را دنبال می‌کند و عیار بازیکنان را صرف‌نظر از پست بازی‌شان از طریق میزان توانایی آنها در حمل، انتقال و باز پس گرفتن توپ می‌سنجد.

انتقادات عادل فردوسی‌پور از ربیع‌خواه که با چند متلک سنگین در چند بازی همراه بوده، کار این بازیکن را برای اثبات خود دشوارتر هم کرده است. در چنین شرایطی ذهن بازیکن نگران قضاوت‌های مختلف دیگران خواهد شد و بنابراین از میزان تمرکز آن بر جریان بازی کاسته می‌شود. اما ربیع‌خواه در بازی با سایپا جدا از تاثیرگذاری‌اش بر روی گل اول با جسارت بیشتر سعی کرد تا نقش فعال‌تری در جریان بازی و به خصوص در هنگام صاحب توپ شدن پرسپولیس ایفا کند و تا حدود زیادی نیز در این زمینه موفق بود‌. نقش اصلی ربیع‌خواه بیشتر در زمان‌هایی است که حریف صاحب توپ است و وظیفه او در هنگام صاحب‌توپ شدن تیم خودی بیشتر به دادن پاس‌های ساده ختم می‌شود.

مزدک میرزایی سعی کرد تا کم‌لطفی همکارش به ربیع‌خواه را با تعاریف واقعی از این بازیکن در جریان بازی با سایپا جبران کند. این گزارشگر نیز همچون هواداران پرسپولیس در برابر بازی جسورانه ربیع‌خواه مقابل سایپا غافلگیر شده بود. اما ربیع خواه آمده بود تا نشان دهد جلوه‌گرانه بازی کردن کاری ندارد و او هم می‌تواند با زدن ضربات بیشتر به توپ یا اضافه شدن به حملات تیمش، برای خود اعتبار و اعتماد جمع کند.

بازی ربیع‌خواه در برابر سایپا آن هم در برابر نگاه‌های عیب‌جو و منتقد نشان از اعتماد به نفس و تمرکز بالای این بازیکن داشت و تا حدودی فشار روانی روی این بازیکن را کاهش داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6kxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سیاست درستی که برانکو اتخاذ کرده: حمایت از ربیع خواه!