تاریخ انتشار: 1397/08/06 22:03
کد خبر: 124236

اختصاصی/ لوپتگی اسپانیا را فدای این رئال کرد؟!

پیش از شروع جام جهانی روسیه، از اسپانیا به عنوان یکی از مدعیان اصلی این جام یاد می کردند، تیمی که مقدماتی جام جهانی را با اقتدار به پایان رسونده بود.
اختصاصی/ لوپتگی اسپانیا را فدای این رئال کرد؟!

 تیم لوپتگی پس از آلمان با کمترین گل خورده و بیشترین درصد مالکیت توپ، راهی روسیه شده بود و این آمار نشان می داد سرمربی ماتادورها روزهای درخشانی را در جام جهانی رقم خواهد زد!

اما در فاصله ۲۴ ساعت مانده تا آغاز بازی های جام جهانی و ۴۸ ساعت تا اولین بازی این تیم، خبری طرفداران تیم ملی اسپانیا را میخکوب زمین کرد!

"اخراج خولین لوپتگی" دلیل این اخراج هم خیانت این مربی به تیم ملی اسپانیا اعلام شد!

لوپتگی، مربی‌ موفق اسپانیایی ها در حالی که در اردوی تیم ملی کشورش حاضر بود، به طور پنهانی و غیر اصولی با سران باشگاه رئال مادرید به توافقات نهایی رسیده بود. فدراسیون اسپانیا این امر را غیرحرفه پنداشت و صرف نظر از کارنامه درخشان این مربی، نامه اخراج او از روسیه را امضا کرد!

با این شوکی که به اسپانیا وارد شده بود، این تیم نه تنها به یک قدمی جام نرسید بلکه خیلی زود هم با این جام وداع کرد!

برهیچ کس پوشیده نیست که لوپتگی ضربه مهلکی بر پیکره تیم ملی اسپانیا زد.  در واقع این مربی اسپانیا را به نوک قله برد و خود او هم به پرتگاه هولش داد!

بعد از جام جهانی و شروع لالیگا، با وجود جدا شدن فوق ستاره پرتغالی از جمع کهشانی ها، طرفداران این تیم منتظر درخشش مربی تازه وارد خود بودند. تیم لوپتگی در سه دیدار اولیه خود در لیگ به سه برد پیاپی دست یافت و در بازی اول لیگ قهرمانان هم آس رم را با سه گل شکست داد. رئالی ها خوشحال از اینکه با لوپتگی و بدون رونالدو و زیدان هم می شود موفقیت های فصول گذشته را ادامه داد

اما نوار پیروزی های تیم لوپتگی خیلی زود پاره شد. این تیم در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان با یک گل بازی را به زسکا واگذار کرد و روزهای فاجعه بار مادریدی ها آغاز شد. حتی برد ۲ بر ۱ مقابل ویکتوریا پلژن هم در بازی سوم لیگ قهرمانان نتوانست دوایی بر درد آن ها باشد. مادریدی ها در ادامه نه تنها گل نزن بودند بلکه گل بخور قهار هم بودند تا جایی که در ۵ بازی اخیر خود در لیگ، بدون حتی یک برد با  ۴ باخت و ۱ مساوی، ۱۱ گل خورده و تنها ۲ گل زده و مهمتر از همه باخت سنگین ۵ بر ۱ در الکلاسیکو، آمار اسفباری را در تاریخ باشگاه رقم زدند!

حالا لوپتگی چه بخواهد و چه نخواهد باید از جمع کهکشانی ها خداحافظی کند. شاید او هیچوقت فکر نمی کرد با گذشتن از اسپانیای مدعی و قبول رئال متمول روزهای سختی را در این تیم بگذراند!  حالا لوپتگی نه اسپانیا را دارد و نه رئال را! شاید سزای خیانت او همین بود که سرنوشتش این چنین در رئال رقم خورد!

نویسنده: زهرا فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8gk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آخرین فرصت لوپتگی برای اثبات خود به رئالی ها