تاریخ انتشار: 1397/10/06 00:40
کد خبر: 116184

آغاز دور برگشت چمپیونشیپ در غیاب بازیکنان ایرانی

تیم‌های ردینگ و ناتینگهام فارست در غیاب بازیکنان ایرانی خود دور برگشت چمپیونشیپ را آغاز کردند.
آغاز دور برگشت چمپیونشیپ در غیاب بازیکنان ایرانی

مسابقات هفته بیست و چهارم و آغازین نیم‌فصل دوم چمپیونشیپ انگلیس برگزار شد که در یکی از بازی‌های تیم ردینگ که سعید عزت‌اللهی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب مهمان تیم رده بیست و سومی میلوال بود.

یاران عزت‌اللهی که در هفت دیدار اخیرشان سه شکست و دو تساوی داشتند، امشب هم نتوانستند به این روند ناکامی پایان دهند و با یک گل در خانه میلوال مغلوب شدند تا ۱۹ امتیازی بمانند و با یک پله سقوط جای حریف خود را در رتبه بیست و سوم جدول بگیرند.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها، ناتینگهام فارست که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در غیاب ملی پوش ایرانی خود در استادیوم کارو رود به مصاف تیم رده دومی نوریچ سیتی رفت.

یاران انصاری‌فرد هم مثل ردینگ، امشب نتوانستند به ناکامی‌هایشان پایان دهند و پس از دو باخت و یک شکستی که در سه هفته گذشته تجربه کرده بودند، این بار هم برابر نوریچ سیتی متوقف شدند تا ۳۶ امتیازی شده و در جایگاه دهم جدول چمپیونشیپ بایستند.

سعید عزت‌اللهی که از رفتن به جام ملت‌های آسیا باز مانده، در مسابقه امشب به دلیل مصدومیت دور از فهرست ردینگ انگلیس بود و کریم انصاری‌فرد نیز بخاطر حضور در اردوهای ملی، در لیست ناتینگهام فارست در دیدار برابر نوریچ سیتی حضور نداشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8ja7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ناتینگهام‌ پست درباره انصاری‌فرد