تاریخ انتشار: 1397/09/19 01:20
کد خبر: 118384

شایعات نقل‌وانتقالاتی حوالی باشگاه استقلال ؛ دو خارجی می‌روند، ستاره محبوب نمی‌آید

با نزدیک شدن به پنجره نیم‌فصل طبعا شایعات نقل‌وانتقالاتی در حوالی باشگاه استقلال هم زیاد می‌شود. با وجود این بخشی از این زمزمه‌ها آنقدر محکم است که دیگر نباید به آنها لقب «شایعه» داد.
شایعات نقل‌وانتقالاتی حوالی باشگاه استقلال ؛ دو خارجی می‌روند، ستاره محبوب نمی‌آید

از این جمله می‌توان به فسخ قرارداد قریب‌الوقوع نیومایر و الحاجی گرو با استقلال اشاره کرد؛ دو بازیکن خارجی که ابتدای فصل با سر و صدای زیاد به استقلال آمدند، اما بازدهی چندانی نداشتند. نیومایر غالبا مصدوم بود و گرو هم در زمین ضعیف نشان داد؛ آنقدر که موجی از انتقادها علیه این دو خرید راه افتاد و باعث شد در آخرین بازی خارج از خانه دور رفت، هیچ‌کدام از این دو بازیکن با استقلال به رشت نروند. گرو که مدتی است اصلا در تمرینات هم شرکت نمی‌کند و به‌نظر می‌رسد باید کار این دو بازیکن را تمام شده دانست. از سوی دیگر در لیست ورودی‌ها هم کماکان عمده تمرکز مدیران استقلال روی بازگرداندن مهره‌های خودی است.

بسیاری از رسانه‌ها در این مدت از وقوع توافق قطعی با سرور جباروف برای بازگشت در زمستان خبر می‌دهند. جالب اینکه لحن مسوولان باشگاه هم در تکذیب این خبر تغییر کرده و ملایم‌تر شده است. اگر جباروف برگردد، انتظار می‌رود خط میانی استقلال هم طراوت فصل گذشته را پیدا کند. امید نورافکن هم دیگر بازیکنی است که بعد از تجربه انتقال ناموفق به اروپا، در آستانه بازگشت به استقلال قرار گرفته. گفته می‌شود مدیران باشگاه در این زمینه به توافقاتی با شارلوای بلژیک دست یافته‌اند. نورافکن می‌تواند در دو پست دفاع چپ و  ‌هافبک میانی برای تیم شفر به میدان برود و کارگشا باشد. با وجود این خبر بد برای استقلالی‌ها این است که محبوب‌ترین مهره آنها یعنی مامه تیام راهی برای بازگشت ندارد. فتحی، مدیرعامل استقلال بار دیگر با تاکید بر اینکه مامه تیام «شرایط حضور در ایران» را نداشت، روی شایعات در مورد جدایی این بازیکن به‌خاطر مسائل خانوادگی صحه گذاشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8n6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خریدهای شفر در نیم فصل؛ استوکس و آل‌کثیر در راه استقلال