تاریخ انتشار: 1401/12/05 12:43
کد خبر: 10212

دلیل رفتن مارسلو از رئال چه بود؟

مارسلو که حالا بعد از جدایی از المپیاکوس بدون تیم است، در مورد آخرین سال حضورش در رئال مادرید صحبت کرد.

دلیل رفتن مارسلو از رئال چه بود؟

مارسلو پس از ۵ ماه حضور در  تیم فوتبال المپیاکوس یونان، قرارداد خود را با این تیم  فسخ کرد. مدافع کناری برزیلی با باشگاه آتنی به توافق نرسید و از این تیم جدا شد.

مارسلو در مورد آخرین سال حضورش در رئال مادرید، کم بودن زمان بازی و قرارنداشتن در برنامه های کارلو آنچلوتی با 'ESPN' صحبت کرد و گفت: می دانستم که گزینه اول رئال برای دفاع چپ نیستم و به خودم گفتم چه کاری می توانم برای کمک به تیم انجام دهم؟ من از بازی نکردن ناراحت بودم. هیچ بازیکنی وجود ندارد که بگوید از اینکه روی نیمکت است خوشحال است و اگر این را بگوید، دروغ می گوید چون غیرممکن است. من همیشه با کارواخال و لوکاس وازکز در تمرینات فعال بودم.  با شرکت در تمرینات به هم تیمی هایم کمک کردم و احساس بسیار مفیدی داشتم.

او در ادامه گفت: کاپیتان بودن و بازی نکردن سخت است. اینکه به پسرت بگویی مربی روی تو حساب نمی‌کند سخت است اما آن فصل بهترین فصل برای من بود چون من به عنوان یک انسان چیزهای زیادی یاد گرفتم.

مارسلو رئال مادرید را خانه خود می داند، جایی که همه ارزش های باشگاه را آموخته است. ستاره سابق برزیل افزود: من از کاسیاس، رائول و راموس یاد گرفتم. ترک خانه سخت بود اما احساس می کنم مادرید را ترک نکرده‌ام. اکنون در مادرید نیستم ولی خودم را عضوی از تیم می‌بینم. من همیشه در لحظه زندگی می‌کنم و لحظه حال حاضر من است. من فقط از همه کسانی که کمکم کردند تشکر می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laa63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بنزما وسوسه نمی شود!