تاریخ انتشار: 1395/09/22 23:51
کد خبر: 243384

هیئت مدیره استقلال دستیار خارجی را وتو کرد

هیئت مدیره استقلال امروز از منصوریان حمایت کرد و به آمدن دستیار خارجی رای نداد.
هیئت مدیره استقلال دستیار خارجی را وتو کرد

مهمترین خروجی جلسه امروز هیئت مدیره استقلال، منتفی شدن حضور دستیار خارجی و ادامه کار منصوریان به عنوان سرمربی بود. بعد از شکست برابر تراکتورسازی، مدیرعامل استقلال از تقویت کادر فنی خبر داد ولی در جلسه دیروز افتخاری و منصوریان در وزارت ورزش، سرمربی آبی ها اعلام کرد نیازی به دستیار خارجی ندارد و با همین کادر فنی می تواند در استقلال موفق شود.

در جلسه امروز هیئت مدیره هم اعضا به همین نتیجه رسیدند و گفته می شود دلیل اصلی خروج مسعود معینی با عصبانیت و مصاحبه نکردن او، همین موضوع بوده است. معینی تلویحا با نظرات زمانی موافق است.

شهاب جهانیان به عنوان رییس هیئت مدیره آبی ها می گوید:«هیچ تغییرانی نداریم. به کادر فنی منصوریان اعتقاد داریم و او کارش را با این کادر ادامه می ‌دهد. پیام جلسه امروز هیئت مدیره استقلال وحدت و همدلی بین اعضای هیئت مدیره و کادر فنی است. ما به کادر فنی استقلال ایمان داریم».

جهانیان درباره زمانی و انتقادهایش از منصوریان هم چنین نظری می دهد:«زمانی هم از روی دلسوزی حرف‌ هایی زده است اما فضای مجازی جای خوبی برای حرف زدن نیست. به ایشان توصیه کردیم که اگر حرفی دارد رودرو با کادر فنی و منصوریان بزند. قرارداد منصوریان با استقلال سه ساله است و همه اعضای هیئت مدیره از جمله حسن زمانی و مسعود معینی از او حمایت می‌ کنند. منصوریان ماندگار است و با قدرت به کارش ادامه می ‌دهد».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ladn7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمستان سخت پیش روی منصوریان!

اولین جلسه افتخاری در استقلال
امروز و با حضور اعضای هیات مدیره؛

استقلال و خریدی دیگر از نفت تهران
ضعف بختیار دلیل اصلی آمدن ایمان