تاریخ انتشار: 1395/09/25 12:46
کد خبر: 242884

پیش بازی رئال مادرید - کلاب آمه‌ریکا

دو تیم رئال مادرید و آمه ریکا مکزیک، امروز در نیمه نهایی جام جهانی باشگاهها در ورزشگاه نیسان شهر یوکوهاما به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی رئال مادرید - کلاب آمه‌ریکا

 رئال به عنوان قهرمان اروپا و آمه‌ریکا به عنوان قهرمان آمریکای جنوبی پا به این رقابت ها گذاشته اند. سپیدپوشان که سال 2014 قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شده بودند، امیدوارند امسال نیز قهرمان این رقابت ها شوند تا عنوان قهرمان جهان را از بارسا پس بگیرند.

رئال با استراحت در دور یک چهارم به صورت مستقیم به نیمه نهایی صعود کرد ولی آمه ریکا در یک چهارم نهایی به مصاف جئون‌بوک موتورز کره رفت و موفق شد 2-1 پیروز شود و به نیمه نهایی صعود کند.

 

رئال با بازیکنان اصلی اش به ژاپن سفر کرده و انتظار می‌رود فردا نیز با ترکیب اصلی خود در میدان ظاهر شود. سرجیو راموس و گرت بیل غایبین رئال برای این بازی خواهند بود. راموس در تمرینات اخیر تیم دچار مشکل شده و زیدان قصد ندارد ریسکی روی او انجام دهد. گرت بیل نیز که پیشتر مصدوم شده بود، در حال حاضر در ولز در حال ریکاوری است و به همراه تیم به ژاپن سفر نکرده است.

 

آمه ریکا نیز با فرمی مشابه رئال پا به این دیدار خواهد گذاشت. آنها نیز در 5 بازی اخیرشان 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و فرم خوبی دارند. حال باید دید زیدان و شاگردانش طبق انتظارات به فینال صعود خواهند کرد یا روند شکست ناپذیری آنها بلاخره شکسته خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lankr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: اولین بار من راموس را به خط حمله بردم