تاریخ انتشار: 1395/09/01 12:40
کد خبر: 247936

دومین خارجی استقلال رفتنی شد

هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال خوزستان به‌دلیل تأخیر در پرداخت مطالباتش تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.
دومین خارجی استقلال رفتنی شد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دیوید ساکونی هافبک میانی اهل برزیل که هفته قبل با خاتمه دوره مصدومیت به تمرینات استقلال خوزستان برگشته و در بازی تدارکاتی مقابل تیم امیدهای استقلال خوزستان یک گل به‌ثمر رسانده بود، به‌دلیل تأخیر در پرداخت مطالباتش تصمیم به جدایی از جمع آبی‌پوشان گرفته است.

بازیکنان استقلال خوزستان از مدیریت این باشگاه نامه‌هایی مبنی بر تضمین پرداخت 50 درصد از قراردادهایشان تا پایان هفته پانزدهم فصل جاری گرفته‌اند اما این موضوع شامل بازیکنان خارجی نمی‌شود و دیوید ساکونی تأکید کرده بود باید زودتر مطالباتش را پرداخت کنند.

این بازیکن برزیلی که در تمرینات اخیر تیم استقلال خوزستان حاضر نشده است، در ابتدای فصل با قراردادی کمتر از 200 هزار دلار به تیم آبی‌پوش دیار کارون پیوست و در 10 هفته سپری شده از فصل جاری، چهار بار مقابل تیم‌های سپاهان، نفت تهران، پدیده و پیکان در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت.

پیش از دیوید ساکونی که هنوز قراردادش را به‌صورت رسمی با استقلال خوزستان فسخ نکرده است، رافائل روبایو دروازه‌بان برزیلی آبی‌پوشان به‌دلیل مشابه اقدام به ترک تمرینات این تیم کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laqpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی و کریمی از سه‌شنبه در تمرینات تاکتیکی استقلال