تاریخ انتشار: 1396/03/17 11:41
کد خبر: 205536

مرداد ماه آغاز جنگ  دوباره سرمربی پرسپولیس و کی روش!

مرداد ماه آغاز جنگ  دوباره سرمربی پرسپولیس و کی روش!

 کی‌روش و برانکو که از ابتدای لیگ شانزدهم دچار اختلافاتی شده بودند، از نیمه‌های فصل و اردوی آماده‌سازی تیم ملی در امارات، تنش گسترده‌ای بین‌شان به وجود آمد و بارها و بارها با یکدیگر دچار درگیری لفظی در فضای رسانه‌ای شدند.

 

فشار بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا، و حساسیت فوق‌العاده مهم مقدماتی جام‌جهانی باعث شد تا برای چند بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس کشمکشی اساسی به وجود بیاید که البته به لطف فدراسیون دوراندیش آقای تاج هنوز هم این اختلافات ذره‌ای حل نشده تا در زمان مناسب این آتش زیر خاکستر دوباره شعله‌ور شود و به گوشه گوشه فوتبال‌مان زبانه بکشد.

 

در حالی که هیچ چاره‌اندیشی در این رابطه انجام نشد و خود سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس ترجیح دادند بعد از نثار نیش و کنایه‌های چند ماهه مدتی سکوت کنند، حالا برنامه‌های آینده نشان می‌دهد امکان بازگشت تنش‌ها و دوباره سر بر آوردن ریشه اختلاف‌ها به شدت وجود دارد. بازی‌های رفت و برگشت پرسپولیس برابر الاهلی عربستان فاصله‌ای یک هفته‌ای با دیدارهای تیم ملی برابر کره و سوریه دارد. حساسیت بازی پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کاملا مشخص است. نسبت به چاره‌اندیشی فدراسیون نشینان هم که امید چندانی نمی‌توان داشت. امیدواریم تیم ملی ازبکستان را شکست دهد تا کار صعود به جام جهانی به بازی برابر کره و سوریه کشیده نشود و کی‌روش با ملایمت بیشتری درباره حضور ستاره‌های ملی‌پوش پرسپولیس تصمیم بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldee7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزرگترین دشمن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
لیگ طولانی و خستگی شاگردان برانکو