تاریخ انتشار: 1396/01/03 14:45
کد خبر: 221436

حمله سربازان روس کارلوس کی روش به قطری ها! +عکس

حمله سربازان روس کارلوس کی روش به قطری ها! +عکس

فوتبالیست‌های ایرانی شاغل در لیگ روسیه با شرایط خوبی به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند.  کارلوس کی‌روش برخلاف میل باطنی در آغاز اردوی پیش از بازی با قطر تمام ملی پوشان را در اختیار نداشت و به غیر از پژمان منتظری و مرتضی پورعلی‌گنجی که در لیگ ستارگان قطر فعالیت دارند سایر لژیونرها در درسترس خود نمی‌دید تا کارهای تاکتیکی را با آنها اجرا کند ولی با اضافه شدن این بازیکنان اکنون با نفرات کامل آماده ششمین بازی در راه رسیدن به جام جهانی است. بیشتر لژیونرهای تیم ملی با آمادگی بالایی به اردو اضافه شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به دو ایرانی عضو تیم‌های روسیه‌ای روستوف و ترک گروژنی اشاره کرد.

سردار آزمون با اینکه فقط 5 گل در لیگ روسیه و دو گل در لیگ قهرمانان اروپا زده اما با این حال در مسابقات اخیر روستوف از جمله بازی با منچستر یونایتد نشان داد فرم ایده‌آلی دارد و می‌توان مثل چهارمین دیدار با کره جنوبی از او انتظار گل داشت.

میلاد محمدی هم که در چهار دیدار اخیر ایران مقابل چین، ازبکستان، کره جنوبی و روسیه به طور کامل در زمین بوده هم با عملکرد و حضور مستمرش در ترکیب ترک گروژنی احتمالا برخلاف دیدار دور رفت از ابتدا به عنوان مدافع چپ برابر عناپی پوشان به میدان خواهد رفت تا کی‌روش با استفاده از سرعت کم نظیر او، روی نفوذ از جناحین برنامه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lk7p6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره‌ پیراهن ملی‌پوشان ایران برای بازی با قطر مشخص شد+عکس