تاریخ انتشار: 1395/11/09 15:51
کد خبر: 232960

خلیلی: با سه برد به کورس برمی‌گردیم

محسن خلیلی مربی نفت تهران باتوجه به نتایج ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر همچنان امیدوار است تا تیم‌شان در لیگ برتر سهمیه آسیا را کسب کند .
خلیلی: با سه برد به کورس برمی‌گردیم

خلیلی  معتقد است همان‌طور که با سه باخت متوالی از جمع مدعیان خارج شدند الان هم می‌توانند با سه برد متوالی به کورس قهرمانی برگردند و برای کسب سهمیه آسیا تلاش کنند.

 

چرا نفت تهران در چند بازی اخیر خود نتیجه نگرفته است؟

 ما نیم‌فصل اول را خوب شروع کردیم و داشتیم خوب تمام می‌کردیم اما متاسفانه می‌شود گفت بدبیاری، بدشانسی و قضاوت‌های ناعادلانه در جریان بازی‌ها باعث شد سه بازی متوالی شکست بخوریم و نتوانستیم نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم و به نوعی از کورس قهرمانی عقب افتادیم اما با تمرینات خوب و صحبت‌هایی که کادرفنی برای بچه‌ها داشت بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردند و با روحیه‌ای خوب راهی مشهد شدیم و یک امتیاز خارج از خانه مقابل پدیده گرفتیم.

 

از تساوی با پدیده در مشهد راضی بودید؟

 همین که روند نتایج بد و باخت‌های متوالی ما قطع شد برای ما خوب بود اما مقابل استقلال خوزستان باید از امتیاز میزبانی‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم و به جمع مدعیان لیگ برگردیم.

 

استقلال خوزستان را چطور تیمی می‌بینی؟

 مشکلات مالی آنها تا حدودی برطرف شده و از نظر روحی بهتر از قبل هستند و انگیزه بالایی دارند تا خودشان را از پایین جدول جدا کنند و کمی در جدول بالا بیایند. شاید این شارژ مالی کمکی کرده باشد تا استقلال خوزستانی که پارسال سراغ داشتیم را دوباره ببینیم و با انگیزه بالایی بازی کنند. استقلال خوزستان تیم جوان و خطرناکی است و اگر مشکلات مالی‌شان نبود امسال هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند. هرچند که نفرات کلیدی‌شان را از دست داده‌اند اما تیم‌ جوان، خوب و باانگیزه‌ای دارند. ما روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم و شناخت کافی از استقلال خوزستان داریم و امیدواریم بازی خوبی شود و برنده بازی ما باشیم.

 

از قهرمانی در لیگ ناامید شده‌اید؟

 ناامید که نه. هنوز تا پایان فصل خیلی مانده و همان‌طور که با سه باخت متوالی از کورس خارج شدیم بازی‌های سه امتیازی به‌گونه‌ای است که با سه برد متوالی هم می‌شود به کورس قهرمانی برگشت. پس ناامید نیستیم و همچنان تلاش می‌کنیم تا روزبه‌روز بهتر شویم و در لیگ برتر سهمیه آسیا را بگیریم. البته نیم‌نگاهی هم به فینال جام حذفی داریم که هرچند زمان آن دور است و آن بازی در اردیبهشت سال بعد برگزار می‌شود اما دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم.

 

به عنوان بازیکن سابق پرسپولس عملکرد این تیم را چطور می‌بینی؟ انگار تیم برانکو قصد ندارد صدر جدول را از دست بدهد؟

 پیش‌بینی هم می‌شد چنین اتفاقی رخ بدهد. چون خدا را شکر مشکلات مالی پرسپولیس برطرف شده و تدبیری شد تا تیم پارسال حفظ شوند و بازیکنان کارآمد جذب شدند و به عنوان بازیکن سابق و پیشکسوت پرسپولیس خوشحالیم که تیم به آرامش رسیده است و بعد از مدت‌ها هواداران با آرامش به استادیوم می‌آیند و امیدوارم همین روند را ادامه دهند و در آسیا هم بتوانند عملکرد و نمایش خوبی داشته باشند و نماینده خوبی برای کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkepk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش رفیعی فقط در جام حذفی برای تراکتورسازی بازی می‌کند