تاریخ انتشار: 1395/11/18 20:10
کرمی بازیکن کلیدی پرسپولیس می شود
کد خبر: 230960

شهاب جانشین چشمی است/اولین بازی کرمی در دربی!

شهاب گرمی با حضور در پرسپولیس دوران تازه ای از فعالیت فوتبالی خود را رقم خواهد زد و شاید حضور در دربی بتواند برای او تاریخ ساز شود.
شهاب جانشین چشمی است/اولین بازی کرمی در دربی!

شهاب کرمی هافبک دفاعی سابق فولاد خوزستان و ملوان شب گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مسئولان این تیم قراردادش را به صورت رسمی با سرخ های پایتخت به امضا رساند.

این بازیکن پیراهن شماره 14 را به تن خواهد کرد. و با توجه به حضور در سطح اول فوتبال ایران و کسب مقام قهرمانی به همراه فولاد در لیگ برتر، با هیاهوهای قهرماین و هیجانات هفته های آخر و فشارهایی که در این راستا بر بازیکنان وارد می شود به خوبی آگاه است و می تواند کمک حال خوبی برای برانکو و پرسپولیس در این مقطع زمانی باشد.

پرسپولیس نیم فصل دوم را در حالی آغاز کرد که تنها یک هافبک دفاعی تخصصی به نام کمال کامیابی نیا را در فهرست خود داشت و با رفتن احمد نوراللهی نتوانست گزینه جانشین وی را جذب کند و با توجه به اینکه پرسپولیس موفق به جذب روزبه چشمی نشد و البته محرومیت کامیابی نیا در دربی، برانکو  دست روی نام شهاب کرمی  گذاشت تا این بازیکن را که توانایی حضور در چند پست را دارد را بخدمت بگیرد.

برانکو به احتمال زیاد در دربی 84 به دلیل نبود کامیابی نیا از شهاب کرمی استفاده خواهد کرده و شاید حضور این بازیکن در اولین بازی که مهم ترین دیدار برای هواداران می باشد، نقطه عطفی در ماندگاری این بازیکن در دل عاشقان این تیم باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkkg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری و رسمی/ جانشین کامیابی نیا آمد؛ پرسپولیس با هافبک دفاعی مد نظرش قرارداد بست

شهباززاده، آندو و چشمی کجا می‌روند؟
48 ساعت تا پایان پنجره زمستانی؛