تاریخ انتشار: 1395/11/13 13:52
کد خبر: 232084

ایستادگی تاج در برابر خواسته های کی روش

،مهدی تاج که طی دو هفته گذشته 5 نوبت با کی روش جلسه داشت، وقتی از سوی برخی رسانه ها با این پرسش روبرو شد که آیا واقعا کی روش در ایران است و اگر در ایران است چرا به فدراسیون نمی آید، از کارلوس خواست سری به فدراسیون بزند و به شایعات پایان بدهد اما کی روش شرط گذاشت باید خواسته های من را قبول کنی و بعد می آیم که تاج زیربار نرفت و تاکید کرد تا رو در رو حرف نزنیم هیچ خواسته ای را نمی پذیرم و کی روش هم وقتی دید تاج مثل خودش کوتاه بیا نیست پا شد و به فدراسیون رفت اما برای شرکت در جلسه شرط گذاشت عابدینی و اسدی در نشست شرکت نکنند و تاج هم که می خواست شر را بخواباند این خواسته او را پذیرفت.

 کی روش به شدت از عابدینی و اسدی شاکی است و تاج هم به او گفته به هرحال این نفرات از کارکنان فدراسیون فوتبال هستند و شما نمی توانی تعیین کنی من با چه کسانی همکاری داشته باشم. می توانی رابطه خودت را با این افراد قطع کنی اما نمی توانی به جای من تصمیم بگیری.

 گفته می شود بخش عمده جلسه به این گذشت که تاج کی روش را قانع کرد فکر برپایی اردوی دراز مدت قبل از بازی با قطر را از سر خود بیرون کند چون تقویم لیگ قهرمانان آسیا قابل تغییر نیست و تقویم لیگ ایران هم فشرده است.

 اگر آنچه شنیده ایم راست باشد باید تاج را تحسین کرد که برعکس کفاشیان جلوی کی روش کوتاه نیامده و به عنوان رییس فدراسیون فوتبال با کارلوس حرف زده نه یک پادو!

 نزدیکان رییس فدراسیون فوتبال می گویند این که تاج شرط کی روش برای برگزاری جلسه بدون حضور دبیرکل را هم پذیرفته به این دلیل بوده که به کی روش بگوید دنبال لج کردن با او نیست و برای ادامه همکاری حسن نیت دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkmqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عابدینی خبر داد؛جلسه کی روش و برانکو برگزار می شود