تاریخ انتشار: 1395/12/21 09:22
کد خبر: 223884

مساوی یا شکست استقلال در بازی لوکوموتیو قابل جبران نخواهد بود

مهاجم سابق استقلال گفت: «تیم ازبکستانی را باید یکی از سرسخت ترین حریفان استقلال در گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دانست.»
مساوی یا شکست استقلال در بازی لوکوموتیو قابل جبران نخواهد بود

محسن گروسی ابتدا با اشاره به پیروزی استقلال برابر سایپا اظهار داشت: «استقلال بازی خوب و با کیفیتی برابر سایپا ارائه داد و مستحق این پیروزی بود. البته این سه امتیاز دیر به دست آمد اما این هم از جذابیت های فوتبال است و باعث شد تا حلاوت این پیروزی بیشتر به چشم آید.»

 

مهاجم سابق استقلال با اشاره به ادامه اعتصاب تیم استقلال بعد از دیدار با سایپا گفت: «اعتصاب راه درستی برای دریافت مطالبات نیست. شاید یکی از بدترین راه ها برای این منظور باشد. من به شخصه این موضوع را نمی پسندم و امیدوارم که باشگاه به زودی این اتفاق نامیمون را مدیریت کند.»

 

گروسی گفت: «ای کاش عضو هیات مدیره استقلال هم بر خودش مسلط بود و بدون هماهنگی صحبت نمی کرد تا این مشکلاتی که پیش آمده اینطور مضاعف نمی شد. اما حالا که این اتفاق افتاده باید مدیریت شود تا در آستانه دیدار حساس استقلال و لوکوموتیو ازبکستان اتفاق ناخوشایندی برای استقلال نیفتد. چون خدای ناکرده مساوی یا شکست در این بازی قابل جبران نخواهد بود و زمان را نمی توان به عقب بازگرداند.»

 

مهاجم سابق استقلال در ادامه عنوان کرد: «به جرات می گویم لوکوموتیو با سایپا تفاوت دارد و با بی تمرینی نمی شود این تیم را برد. این بازی حق میلیون ها هوادار استقلال است و نباید به راحتی از آن عبور کرد. من امیدوارم که تمرین آبی پوشان هم از سر گرفته شده و استقلال با همه قدرت در این بازی بین المللی حاضر شود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkrk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نوعی: برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم