تاریخ انتشار: 1395/11/23 15:20
کد خبر: 229960

مشکل سایپا نیم‌فصل اول عدم هماهنگی بود

مدافع تیم فوتبال سایپا، گفت: با توجه به اینکه در نیم فصل اول تغییرات زیادی داشتیم عدم هماهنگی برایمان بسیار مشکل‌ساز شد.
مشکل سایپا نیم‌فصل اول عدم هماهنگی بود

به گزارش فرتاک ورزشی، امید خالدی در مورد شکست سایپا در دیدار مقابل گسترش فولاد، گفت: بعد از چهار بازی که عملکرد بدی نداشتیم و توانسته بودیم سه پیروزی هم به دست بیاوریم مقابل گسترش فولاد شکست خوردیم. در این دیدار هم می‌توانستیم برنده شویم و بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند. گل اول را وارد دروازه حریف کردیم و با وجود اینکه حریف 10 نفره شده بود 2 گل دریافت کردیم.  به هر حال فوتبال همین است.

وی در مورد اینکه بازیکنان سایپا اعتقاد داشتند گسترشی‌ها وقت کشی می‌کنند، خاطرنشان کرد: بازیکنان گسترش فولاد بعد از اینکه گل تساوی را زدند دائم خود را روی زمین می‌انداختند تا به نوعی وقت بازی کشته شود.

مدافع فولاد خوزستان در مورد اینکه سایپا در نیم فصل دوم عملکرد بسیار بهتری از خود ارائه داد، اظهار داشت: این مسئله به دلیل عدم هماهنگی تیم بود. سایپا تغییرات زیادی داشت و برای اینکه تیم به شرایط خوبی برسد نیاز به گذشت زمان بود. وقتی تیمی در کادر بازیکنان و مربیانش تغییر به وجود می‌آید نمی‌توان انتظار داشت خیلی زود به شرایطی ایده‌ال برسد. یکی از دلایلی که الان پرسپولیس و ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی دارند این است که بازیکنانشان مدت‌ها است در کنار هم بازی می‌کنند.

خالدی در مورد تاثیر حضور بازیکنان جدید این تیم عنوان کرد:‌ حضور نفراتی مثل حامد لک، محمدرضا خلعتبری، عزت پورقاز، ایوب کلانتری و ... خیلی به ما کمک کرد و توانست در روند رو به رشد تیم بسیار موثر باشد.

وی در مورد دیدار تیمش در هفته بیست و دوم مقابل صبای قم، عنوان کرد: صبای قم تیم بسیار خوبی است که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است. هر دو تیم در این هفته‌ها فوتبال خوبی برگزار می‌کنند و انتظار می‌رود مسابقه زیبایی از آب دربیاید.  تیم ما بسیار دونده و خوب ظاهر می‌شود امیدواریم در این بازی بتوانیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و هر سه امتیاز را کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkxok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به دلیل بدهکاری میلیونی؛ کارت بازیکنان جدید ملوان صادر نشد