تاریخ انتشار: 1395/12/16 13:50
کد خبر: 224884

اولین نمایش عزت‌الهی با آنژی در روسیه

امشب آخرین بازی از هفته نخست دور برگشت لیگ روسیه در ماخاج کالا برگزار می شود که طی آن ملی پوش جوان ایرانی برای اولین بار در ترکیب تیم جدیدش به میدان می رود.
اولین نمایش عزت‌الهی با آنژی در روسیه

 آنژی ماخاج کالا روسیه عجیب‌ترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال این کشور محسوب می شود. تیمی که ترکیب اصلی اش نسبت به نیم‌فصل نخست دچار تغییر کامل شده وبا تفکرات مربی جدید گام به میدان خواهد گذاشت به این امید که بتواند نتایج ضعیف نیم فصل نخست را جبران کند.

 

آنژی در نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا بیشترین فعالیت را در میان تیم‌های لیگ برتری روسیه داشت و با جذب چندین بازیکن کلیدی از جمله سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی روستوف و به خدمت گرفتن الکساندر گریگوریان، سرمربی ارمنستانی مهیای نیم‌فصل دوم شد. این تیم جمهوری داغستان از هواداران بسیار هیجانی نیز برخوردار است که شور و شوق خود را در دیدارهای خانگی به نمایش می‌گذراند.

 

آخرین بازی هفته اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه امروز میان تیم‌های آنژی و روبین‌کازان برگزار می‌شود و به احتمال فراوان سعید عزت‌اللهی در ترکیب اصلی این تیم حضور خواهد یافت. آنژی هم‌اکنون با 20 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه قرار دارد اما با اتکا به تغییرات بسیار گسترده خود امیدوار به کسب نتایج ایده‌آل هواداران و صعود در جدول این رقابت‌ها است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkzpr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاشف سردار آزمون،عزت اللهی و جهانبخش علیه استقلال/عکس