تاریخ انتشار: 1398/03/13 12:33
کد خبر: 97884

هواداران گل‌ گهر نگران‌نباشند/ورزشگاه امام علی آماده میزبانی می‌شود

مسئولین سیرجان به میزبانی گل گهر در ورزشگاه امام علی تاکید کردند.
هواداران گل‌ گهر نگران‌نباشند/ورزشگاه امام علی آماده میزبانی می‌شود

مسئولین ارشد شهرستان سیرجان عصر دیروز یکشنبه با برگزاری جلسه ای چند ساعته و بازدید از ورزشگاه امام علی سیرجان بر میزبانی این ورزشگاه از هفته اول لیگ تاکید کردند. عصر دیروز شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، محمودآبادی فرماندار سیرجان، مهندس عتیقی مدیر مجتمع گل گهر، دکتر سروش نیا شهردار سیرجان، اسماعیل خواجویی رییس شورای شهر، دکتر گل محمدی رییس اداره ورزش و جوانان، مهندس جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر، دکتر حدیدی رییس هیات فوتبال سیرجان به همراه تنی چند از مسئولین شهرستان در جلسه ای پیرامون چگونگی آماده شدن سیرجان برای میزبانی در لیگ برتر فوتبال بحث و تبادل نظر کردند. در این جلسه مهندس عتیقی به نمایندگی از شرکت گل گهر مسئولیت تجهیز قسمت اعظمی از ورزشگاه امام علی توسط گل گهر را بر عهده گرفت و دستور آماده کردن جایگاه ویژه و خبرنگاران، توسعه رختکن ها، ترمیم فنس های ورزشگاه و دیگر نقاط مهم ورزشگاه را صادر کرد .

حسن پور نیز با بیان اینکه تلاش می کنیم تا سیرجان به بهترین شکل آماده میزبانی لیگ برتر فوتبال ایران باشد گفت:همه پتانسیل شهرستان و استان باید پای کار بیایند و اگر مسئولی در روزهای آینده کم کاری کند از طریق رسانه ها به مردم معرفی خواهد شد.

محمودآبادی فرماندار ویژه سیرجان نیز در این جلسه گفت: تمام مجموعه نهادهای شهرستان برای آماده کردن ورزشگاه امام علی باید بسیج شوند. لیگ برتر فوتبال از هفته اول مرداد آغاز می شود که گل گهر سیرجان برای اولین بار در این رقابتها حضور خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ll5q6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه کامل نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد

ایجاد کمیپن راهی برای نجات سهمیه بابل
هواداران خونه‌به‌خونه دست به کار شدند؛