تاریخ انتشار: 1396/05/22 12:44
کد خبر: 189236

برانکو بهترین پروفسور برای پرسپولیس

برانکو در سال‌های اخیر طلسم‌های زیادی را برای پرسپولیسی‌ها شکسته است.
برانکو بهترین پروفسور برای پرسپولیس

 همین سال گذشته بود که جناب پروفسور موفق شد پس از 8 فصل قرمز‌های پایتخت را قهرمان لیگ برتر کند و به ناکامی‌های این تیم پایان دهد. حالا جالب اینکه این مربی کروات موفق شده پس از 9‌فصل، لیگ را با 3‌برد آغاز کند و به رکورد وینکو بگوویچ و افشین قطبی برسد.
پرسپولیس اولین‌بار در سومین دوره لیگ حرفه‌ای و با سرمربیگری بگوویچ موفق شد فصل را با 3‌برد مقابل تیم‌های پگاه، ابومسلم و فجر آغاز کند. تیم وینکو در 3‌بازی ابتدایی این فصل 14‌گل به حریفان زد و در مقابل 4‌گل هم خورد. البته این شروع خوب، پایان خوشی برای پرسپولیسی‌ها به همراه نداشت و آنها فصل را با رتبه پنجمی به پایان رساندند.
پس از هم‌وطن برانکو، نوبت به قطبی رسید تا لیگ هفتم را با 3‌برد مقابل تیم‌های نفت‌آبادان، پگاه گیلان و ابومسلم آغاز کند. تیم قطبی در 3‌بازی ابتدایی این فصل 8‌گل به حریفان زد و در مقابل 2‌گل خورد. برخلاف لیگ سوم پرسپولیس با این شروع در مسیر موفقیت قرار گرفت و توانست دومین قهرمانی لیگ برتری‌اش را جشن بگیرد.
حالا برانکو لیگ هفدهم را با 3‌برد مقابل فولاد، تراکتورسازی و نفت‌تهران آغاز کرده و باید دید چه سرنوشتی با قرمزها پیدا می‌کند. تیم برانکو با 7‌گل زده در این 3‌بازی از قطبی و وینکو عقب افتاده اما تنها یک‌گل خورده باعث شده تا تیم او در فاز دفاعی رکورد خاصی را به ثبت برساند. البته نگاهی به شروع‌های برانکو با پرسپولیس، نشان می‌دهد او امسال بهترین شروع را با این تیم داشته است.

   

لیگ چهاردهم

برانکو در هفته‌های پایانی این فصل جای درخشان را روی نیمکت پرسپولیس گرفت و از 3‌بازی ابتدایی‌اش تنها موفق به کسب 4‌امتیاز شد. او اولین‌بار مقابل سپاهان روی نیمکت نشست و در آزادی با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم شد. پس از این برانکو به کرج رفت و مقابل سایپا به تساوی 2-2 رضایت داد. او در سومین بازی مقابل پیکان طعم پیروزی را چشید و این تیم را با نتیجه یک بر صفر در آزادی شکست داد.

   

لیگ پانزدهم

پروفسور شروعی ناامیدکننده در این فصل داشت و از 9‌امتیاز ممکن تنها یک‌امتیاز گرفت. پرسپولیس در گام اول مقابل پدیده قرار گرفت و در ورزشگاه آزادی به تساوی 2-2 رضایت داد. پس از این بازی پرسپولیس با برانکو به اهواز و اصفهان رفت تا هم مقابل استقلال‌خوزستان با نتیجه 2 بر یک بازنده باشد و هم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب سپاهان شود.

   

لیگ شانزدهم

برانکو سال گذشته شروعی بدون باخت با پرسپولیس داشت اما با این وجود از 9‌امتیاز ممکن 7‌امتیاز را جمع کرد. شاگردان برانکو در اولین بازی فصل به مصاف سایپا رفتند و موفق شدند این تیم را در ورزشگاه تختی با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. قرمز‌ها در دومین‌بازی مقابل فولاد قرار گرفتند و در آزادی به تساوی یک-یک رضایت دادند. گسترش هم سومین حریف فصل پیش پرسپولیس بود که در ورزشگاه خانگی‌اش تن به شکست یک‌ بر صفر مقابل تیم برانکو داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnk6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زنگ خطر برای پدیده پرسپولیس