تاریخ انتشار: 1402/04/17 10:30
کد خبر: 3084

اصل ماجرای طارمی – میلان چیست؟

مهدی طارمی در لیست خرید میلان حضور دارد، اما باشگاه ایتالیایی پیش از اقدام برای جذب ستاره ایرانی به سراغ آلوارو موراتا و جانلوکا اسکاماکا خواهد رفت.
اصل ماجرای طارمی – میلان چیست؟

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که چند روز دیگر ۳۱ ساله خواهد شد، پس از آقای گلی در لیگ برتر پرتغال بیش از پیش مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار گرفته اما پیشنهادی به صورت رسمی ندارد.

از باشگاه‌های میلان، رم و منچستریونایتد در اروپا و الهلال در آسیا به عنوان مشتریان جدی طارمی رونمایی شده، اما بسیاری از اخبار در حد پیشنهاد سایت‌های مختلف به سرمربیان این تیم‌ها بوده و به دست ستاره ایرانی نرسیده است.

در همین راستا به نظر می‌رسد میلان به طارمی نزدیک‌تر باشد، چرا که این باشگاه به دنبال یک مهاجم است و تصمیم دارد جای خالی زلاتان ایبراهیموویچ را پُر کند.

طبق ادعای نشریه «گاتزتا دلو اسپورت»، اصل ماجرا این است که طارمی اولویت میلان نیست و این باشگاه در پی راضی کردن باشگاه اتلتیکومادرید برای انتقال آلوارو موراتا مهاجم ملی‌پوش اسپانیایی خواهد بود. در صورتی که ناموفق باشند به سراغ جانلوکا اسکاماکا مهاجم ملی‌پوش ایتالیا که سال گذشته از ساسولو راهی وستهام شد، خواهند رفت.

اما اگر برای انتقال این دو بازیکن به نتیجه‌ای نرسند، آن‌گاه با باشگاه پورتو برای انتقال مهاجم ایرانی مذاکره خواهند کرد. پیش از این هم اعلام شده بود پیشنهاد میلان برای طارمی ۱۰ میلیون یورو است، در حالی که باشگاه پورتو برای فروش مهاجم اولش که یک سال دیگر قرارداد دارد ۲۰ میلیون یورو درخواست کرده.

در هر صورت مهدی طارمی شانس میلانی شدن دارد، اما انتقال مهاجم تیم ملی ایران به باشگاه پرطرفدار ایتالیایی بستگی به مذاکرات این باشگاه برای انتقال موراتا و اسکاماکا خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo862

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین مشتری فرانسوی طارمی هم از راه رسید