تاریخ انتشار: 1398/10/29 20:24
لیورپول - منچستریونایتد؛
کد خبر: 74012

جدال حساس لک لک ها مقابل شیاطین سرخ

تیم لیورپول و منچستر یونایتد تا دقایقی دیگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
جدال حساس لک لک ها مقابل شیاطین سرخ

دو تیم لیورپول و منچستریونایتد از هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس تا دقایقی دیگر از ساعت 20:00 به وقت ایران در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

یورگن کلوپ در مورد بازی رفت گفته است: ما در دیدار رفت در بهترین وضعیت خود نبودیم.

ما می‌دانیم که این بازی چقدر برای هواداران مهم است و برای بازی یکشنبه باید تمام تلاش خود را به کارگیریم تا بهترین باشیم و در نهایت بازی را با برد به پایان برسانیم.

کلوپ در مورد منچستریونایتد گفت: یونایتد تیم خیلی خوبی دارد، یک تیم باتجربه و با استعداد. آنها در زمین استعداد و قابلیتهای زیادی دارند. من معتقدم که آنها امسال به لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد.

 در این شکی نیست که آنها می‌توانند ما را شکست دهند. ولی آنها فقط به اندازه‌ای می‌توانند خوب بازی کنند که ما به آنها اجازه بدهیم. ما اگر در بهترین روزمان باشیم شکست دادن‌مان برای هر تیمی دشوار خواهد بود. بازی در استادیوم ما است و ما باید کاری کنیم که همه حواس‌شان به این واقعیت باشد.

اوله گونار سولسشر در مورد شرایط لیورپول گفته است: اگر شما به یک دوره طولانی نگاه کنید متوجه می‌شوید که تیم ها موفق دستاوردهای خود را به طور مداوم تکرار می کنند. هیچ کسی از این نظر شباهتی به سر الکس فرگوسن ندارد. اما من حالا اولین کسی هستم که می گویم یورگن کلوپ کار بزرگی در لیورپول انجام داده است.

 

 در حال حاضر به نظر می‌رسد که کلوپ هرگاه که تیمش را بیرون می‌آورد، می‌داند که آنها دقیقا چه می خواهند اگرچه که ما هنوز در نیم‌فصل هستیم و بازی‌های زیادی باقی مانده است. اگر شما به لیورپول نگاه کنید می‌بینید که آنها از ۳۸ بازی قبلی خود ۳۵ پیروزی و ۳ تساوی به دست آورده اند. این یعنی ۱۰۴ امتیاز و اینکه فصلی فوق‌العاده را پشت سر می‌گذارند. آنها تیم خوبی هستند اما باید ببینیم که در ماه می چه کار می کنند. چند بازی بسیار مهم و سخت پیش روی آنها خواهد بود.

دنیل جیمز  بازیکن منچستریونایتد راجع به بازی با لیورپول اینگونه  اضهار نظر کرده است: تنها تیمی هستیم که در این فصل از لیورپول امتیاز گرفته است و با امید فراوان به استقبال این بازی خواهیم رفت. فقط باید همان کاری را انجام بدهیم که دفعه قبل انجام دادیم. بدون هیچ ترسی راهی آنفیلد می‌شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo89e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال مرگ و زندگی اوله گونر در تئاتر رویاها؛
شیشه عمر سولشیر در دستان کلوپ!
لیگ برتر انگلیس؛