تاریخ انتشار: 1397/03/16 14:50
کد خبر: 145112

فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال هنوز به پایان نرسیده است

مدیران تیم فوتبال استقلال تاکنون از ۴ بازیکن جدیدی که به خدمت گرفته‌اند رونمایی کرده‌اند که به نظر نمی‌رسد این همه داشته‌های آنها در فصل نقل و انتقالات باشد.
فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال هنوز به پایان نرسیده است

باشگاه استقلال با جذب مرتضی آقاخان کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد و با استخدام روح الله باقری، محمد دانشگر و فرشاد محمدی مهر ادامه داد. اما قطعا این پایان نقل و انتقالات برای تیمی که قرار است خود را برای حضور قدرتمند در سه تورنمنت آماده کند نیست. هنوز مدیران و مذاکره کنندگان استقلال به فاز سخت نقل و انتقالاتی نرسیده‌اند و کار سخت آنها زمانی آغاز می‌شوند که با ستاره‌هایی که قراردادشان تمام شده، پای میز مذاکره بنشینند. 

مسئولین باشگاه استقلال به جز ۴ بازیکن تازه واردشان با چند بازیکن دیگر هم وارد مراحل تعیین کننده مذاکره شده و حتی با برخی از آنها توافقات نهایی را هم انجام داده‌اند. اما از آنجایی که آن بازیکنان همچنان تحت قرارداد تیم های سابقشان هستند استخدام آنها توسط تیم استقلال مستلزم اخذ رضایتنامه از باشگاه‌های سابق این بازیکنان و یا فسخ قرارداد آنها با تیم های سابقشان می‌باشد.

در میان بازیکنانی که در این زمره قرار دارند بازیکنانی از لیگ دسته اول هم حضور دارند. احتمال این که با توافق باشگاه‌های سابق این بازیکنان استقلالی‌ها به زودی از خریدهای جدیدشان رونمایی کنند وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lp9q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمکت دو سر برد استقلال