تاریخ انتشار: 1399/03/19 10:56
کد خبر: 61660

تمامی بازی های باقی مانده لیگ یک این فصل زیر نور!

با توجه به گرمی هوا در ماه های تیر و مرداد سازمان لیگ بر آن است بازی های باقی مانده لیگ یک را زیر نور برگزار کند.
تمامی بازی های باقی مانده لیگ یک این فصل زیر نور!

این خبر را فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری بازی های لیگ یک عنوان کرد و گفت: در این باره چهار بار با باشگاه ها و هیات فوتبال استان ها نامه نگاری کردیم و تلاش ما بر این بوده مشکلات نور همه استادیوم ها برطرف نشود. واقعیت این است به خاطر گرمی هوا در ماه های تیر و مرداد امکان برگزاری بازی ها در ساعات ابتدایی عصر وجود ندارد و بازی ها باید زیر نور برگزار شود. در نهایت هر تیمی نتواند امکانات را برای برگزاری بازی ها زیر نور فراهم کند باید بازی خود را در شهر دیگر استان یا خارج از استان برگزار نماید.

مسئول برگزاری بازی های لیگ یک اضافه کرد: نزدیک به 60 در صد از تیم ها مشکلی برای برگزاری بازی ها زیر نور ندارند. 20 درصد از تیم ها نیز استادیوم هایشان با کمبود نور مواجه است که این اشکال در روزهای باقی مانده قابل برطرف شدن است و 20 در صد از تیم ها هم شرایط برگزاری بازی ها زیر نور را ندارند.

بر اساس تصمیم سازمان لیگ بازی های لیگ یک روز 5 تیر با برگزاری دیدار معوقه سپیدرود – هوادار آغاز خواهد شد و قرار است بازی های هفته بیست و هفتم هم سه شنبه دهم تیر ماه آغاز شود.

بدون شک این تاکید سازمان لیگ در نهایت منجر به این خواهد شد که یکی از اشکالات اساسی استادیوم هایی که میزبان بازی های دسته اول هستند برطرف شود. از سویی در هوای گرم برگزاری بازی زیر نور موجب افزایش سطح کیفی بازی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lr95r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چند صدایی در راس هرم سپیدرود؛ دلیل عدم به سرانجام رسیدن قرارداد اسپانسری