تاریخ انتشار: 1398/12/14 22:56
کد خبر: 68660

مقصد بعدی جیجی دوناروما کجاست؟

به نظر می رسد روزهای حضور جیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ایتالیایی میلان در این تیم رو به پایان است.
مقصد بعدی جیجی دوناروما کجاست؟

دو سال قبل بود که جیجی دوناروما تا آستانه جدایی از میلان پیش رفت و بعد از جنجال های فراوان هواداران و نقش آفرینی منو رایولا، در نهایت قرارداد خود را با روسونری تمدید کرد، اما دوباره اخباری در مورد احتمال جدایی او منتشر شده است. گاتزتا دلا اسپورت امروز مدعی شد باشگاه میلان برای ایجاد تعادل در شرایط مالی اش چاره ای جز فروش جیجی دوناروما ندارد و در همین مدت چند تیم برای خرید این سنگربان جوان و آینده دار ایتالیایی وارد عمل شده اند.

در حال حاضر به نظر می رسد چلسی جدی ترین مشتری دوناروما باشد. اخبار حاکی از آن است فرانک لمپارد از نمایش های پرفراز و نشیب کپا آریزابالاگا رضایت نداشته و قصد دارد این دروازه بان گرانقیمت را در تابستان پیش رو به فروش برساند. در صورت رخ دادن این اتفاق، جیجی دوناروما جدی ترین گزینه جایگیزینی او خواهد بود.

همچنین گاتزتا مدعی شد باشگاه رئال مادرید نیز دو هفته قبل با مینو رایولا وارد گفت و گو شده و شرایط جذب جیجی دوناروما را جویا شده است. به جز رئال مادرید و چلسی، اخباری در مورد تمایل تیم هایی چون یوونتوس و پاری سن ژرمن نیز به جذب این سنگربان منتشر شده است. با توجه به عدم راهیابی میلان به لیگ قهرمانان، بعید است آنها قادر به حفظ جیجی دوناروما برای سال های آتی باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrgre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت گلر میلان مقابل یوونتوس