تاریخ انتشار: 1396/02/14 09:20
کد خبر: 213036

افسانه صعود جهشی استقلال به صدر جدول

پرسپولیس درگیر پرونده‌های مالی زیادی در کمیته انضباطی فیفاست و به همین دلیل همیشه شایعاتی در مورد کسر امتیاز از این تیم وجود دارد.
افسانه صعود جهشی استقلال به صدر جدول

اینکه هواداران تیم‌های مختلف یا حتی رسانه‌ها به عنوان اخبار درگوشی و غیررسمی چنین مطالبی را مطرح کنند، چیز چندان عجیبی نیست. با این وجود طی ماه‌های گذشته به دفعات شاهد طرح مستقیم و غیرمستقیم این موضوع از زبان مسئولان رسمی باشگاه استقلال بودیم. مثلا علیرضا منصوریان چند هفته پیش مدعی شده بود تیمش نیم‌نگاهی به اتفاقات احتمالی رخ داده برای پرسپولیس دارد و از قهرمانی ناامید نیست. البته منصوریان حرفی از کسر امتیاز از سرخپوشان نزده بود اما به هر حال با توجه به فاصله 12امتیازی دوتیم کاملا واضح بود که منظور سرمربی استقلال به مسائل فنی و اتفاقات فوتبالی نیست.
اگر منصوریان منظورش را غیرمستقیم به هواداران استقلال رساند، در عوض برخی دیگر از مسئولان این باشگاه بودند که طی ماه‌های گذشته خیلی صریح در این مورد حرف زدند و با اردوگاه حریف جنگ روانی راه انداختند. مثلا محسن بزرگی که معاون حقوقی باشگاه استقلال است و اصلا هم سمت کم‌اهمیتی ندارد، حدود 3ماه قبل پستی اینستاگرامی منتشر کرد و در آن نوشت: «منابع غیررسمی از محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات زمستانی خبر می‌دهند. خدا را چه دیدی؛ شاید جهشی به صدر جدول رفتیم!» این پست آقای معاون در فضای مجازی خیلی سروصدا کرد و باعث درگیری هواداران دوتیم شد. او اما بعدتر در مصاحبه‌ای به صراحت مواضعش را تکرار کرد و گفت: «از منابع غیر رسمی اطلاع دارم که محرومیت فیفا شامل حال پرسپولیس هم می‌شود و این تیم هم محروم خواهد شد.» استقلالی‌ها عقیده داشتند پرسپولیس در زمان جذب سروش رفیعی محروم بوده و باید از این تیم امتیاز کم شود اما این اتفاق تا امروز که به هفته آخر لیگ رسیده‌ایم رخ نداد. پرسپولیس مراسم اهدای جام را هم برگزار کرد و رفت اما معلوم نشد چرا کسانی که در فوتبال ایران پست‌های مهم و تخصصی دارند می‌توانند هر وقت که دوست داشتند با اظهارات غیرمسئولانه جو را به هم بریزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxje6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت ترکیب ثابت پرسپولیس با استقلال