تاریخ انتشار: 1396/01/27 08:41
کد خبر: 216812

سیاه جامگان می رود یا صبا؟ استقلال دوم می شود یا تراکتور؟

در لیگ برتر شانزدهم و در فاصله سه هفته تا پایان بازی ها هم تکلیف صدر روشن شد و هم تکلیف قعر اما رقابت بر سر فرار از انتخاب به عنوان دومین تیم سقوط کننده و به دست آوردن مقام نایب قهرمانی ادامه دارد.

با قهرمانی پرسپولیس و سقوط ماشین سازی تبریز، حالا رقابت بر سر تعیین نایب قهرمان و دومین تیم سقوط کننده به لیگ آزادگان است.

 در خانه های بالای جدول قهرمانی پرسپولیس با 62 امتیاز قطعی شده و این تیم اگر هر 3 بازی آخرش را هم ببازد، قهرمان می شود و هیچ تیمی غیر از استقلال 51 امتیازی و تراکتورسازی 50 امتیازی شانس نایب قهرمانی ندارند و در پایین جدول هم سقوط ماشین سازی با 16 امتیاز قطعی است و این تیم اگر هر 3 بازی آخش را هم ببرد، نمی ماند و با وجود این که سایپای 29 امتیازی و صنعت نفت 30 امتیازی هم روی کاغذ مشتری سقوط هستند اما جنگ بقا میان سیاه جامگان 24 امتیازی و صبا 25 امتیازی جریان دارد.

 بالای جدول استقلال و تراکتور این هفته پنج شنبه در تبریز با هم بازی می کنند که برنده این بازی شانس اول نایب قهرمانی می شود و در دو هفته پایانی هم استقلال به ترتیب میهمان پدیده و میزبان سپاهان است و تراکتور هم میهمان سپاهان و میزبان نفت تهران... جالب اینجاست که نفت تهران و تراکتورسازی تبریز هم در هفته آخر لیگ برتر با یکدیگر بازی می کنند و هم در فینال جام حذفی و ظرف کمتر از ده روز دو بار به مصاف هم می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxkje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترین های لیگ برتر؛ قرمز خیلی پررنگ