تاریخ انتشار: 1396/02/26 23:42
کد خبر: 210336

آمار فوق العاده استقلال در دقایق پایانی

استقلال به همراه منصوریان در نیمه دوم بازی های انجام داده، آمار خوبی از خود نشان داده است.
آمار فوق العاده استقلال در دقایق پایانی

استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 10 گل زد و 5 گل خورد. اگر دقایق این گلهای رد و بدل شده را وارد یک بازی فوتبال 90 دقیقه ای کنیم، تیم منصوریان در 20 دقیقه پایانی طوفانی از گلهای زده را ایجاد می کند.

 

استقلال در دقیقه یک توسط کاوه رضایی گل زد (بازی رفت با التعاون) و در دقایق 13 و 17 با دریافت گل از لوکوموتیو و الاهلی  عقب افتاد. آنها در دقیقه 19 توسط جابر انصاری (بازی برگشت با التعاون) گل مساوی را زدند و کار را در یک ششم ابتدایی به تساوی 2 بر 2 کشیدند. استقلالی ‌ها در دقیقه 37 با گل فرشید اسماعیلی (بازی رفت با لوکوموتیو) گل خورده دقیقه 36 در بازی برگشت با التعاون را جبران می کنند تا نیمه اول با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد.

 

در نیمه دوم، استقلال در دقیقه 46 از الاهلی در بازی رفت گل خورد. دقیقه 59 توسط کاوه رضایی به گل چهارمش رسید (بازی برگشت با الاهلی) و این نتیجه تا دقیقه 70 پابرجا ماند.

 

اما درست از دقیقه 70 به بعد بود که موتور استقلال منصوریان روشن شد. محسن کریمی در دقیقه 70 (بازی رفت با التعاون) امید ابراهیمی در دقیقه 74 (بازی رفت با الاهلی)، کاوه رضایی در دقیقه 76 (بازی برگشت با التعاون)، علی قربانی در دقیقه 84 (بازی رفت با لوکوموتیو)، کاوه رضایی در دقیقه 87 (بازی برگشت با لوکوموتیو) و لی آندرو پادوانی در دقیقه 89 (بازی رفت با التعاون) گل می زنند و در این بازه زمانی 20 دقیقه ای فقط الاهلی است که در بازی رفت دروازه رحمتی را باز می کند.

 

تیمی که تا دقیقه 70 با تساوی 4 بر 4 برابر رقبایش متوقف شده در 20 دقیقه پایانی کاری می کند که درنهایت 10 بر 5 بازی را ببرد (برتری 6 بر یک) آنهم در شرایطیکه تقریبا یک نیم فصل را بدون داشتن مربی تخصصی بدنسازی سپری کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxor7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه استقلالی ها از بین رفت
اعلام اسامی تیم ملی و ضربه ای که ممکن است آبی پوشان ببیند؛