تاریخ انتشار: 1398/08/02 22:43
کد خبر: 83236

اختصاصی/ شاهین شهرداری-پرسپولیس؛ قرمزها به قعرنشین رسیدند/ بوشهری‌ها باز هم می‌بازند؟

تیم پرسپولیس از هفته هشتم لیگ نوزدهم ،فردا میهمان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.
اختصاصی/ شاهین شهرداری-پرسپولیس؛ قرمزها به قعرنشین رسیدند/ بوشهری‌ها باز هم می‌بازند؟

تیم شاهین شهرداری که پس از ۸ سال به لیگ برتر صعود کرد با عبدالله ویسی نتوانست نتایج خوبی بگیرد تا پس از هفته ششم و ماندگاری در قعر جدول، این مربی چمدان‌‌هایش را به مقصد خانه ببندد. بوشهری‌ها در ادامه تا تعیین سرمربی جدید با مهرداد کریمیان ادامه می‌دهند. هرچند این تیم توانست در جام حذفی با شکست سایپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند اما باز هم در لیگ و در هفته گذشته مقابل میزبان خود، نفت مسجد سلیمان شکست خورد تا همچنان در لیگ برتر تیم بدون برد باشد.

شاهینی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر ۴ باخت متوالی را کسب کرده‌اند و تنها با یک امتیاز قعرنشین لیگ هستند.

این تیم فرداشب در هفته هشتم لیگ نوزدهم به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که قطعاً برای قعرنشین لیگ بازی سختی خواهد بود. هر چند تیم کالدرون هنوز نتوانسته هواداران خود را راضی کند و پس از دو باخت متوالی، در خانه به بردی سخت مقابل پیکان رسید، اما به نظر نمی‌آید بازی قرمزهای پایتخت با تیم رده آخری لیگ، کار سختی باشد، مگر آنکه تیم کالدرون باز هم هوادارانش را با بازی بی هدف و بی برنامه شوکه کند.

پرسپولیس پس از ۷ هفته از لیگ با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. نکته منفی در تیم کالدرون، خط حمله و خط دفاع ضعیف آن است. تیمی که پس از ۷ هفته ۵ گل زده و ۵ گل خورده در کارنامه خود دارد. تیمی که نه خوب موقعیت ایجاد می‌کند و نه خط دفاع امنی دارد.

باید دید پرسپولیسی‌ها در بوشهر می‌توانند این شرایط بد خود را بهبود ببخشند یا شاهینی‌ها این بار مقابل یک تیم مدعی بازی امیدوارکننده‌ای انجام خواهند داد؟

دیدار دو تیم فردا جمعه (۳ آبان) از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lz76r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم کالدرون با دقت در پاس، بی دقت در شوتزنی