تاریخ انتشار: 1398/10/29 17:26
کمیته مسابقات امروز رای نهایی را می‌دهد
کد خبر: 74039

ساعات سرنوشت‌ساز برای فوتبال ایران در AFC

طبق اعلام شبکه الکاس قطر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساعات پیش رو رای نهایی در مورد میزبانی یا عدم میزبانی تیم‌های ایرانی در داخل کشور را اعلام می‌کند.

بحران جدیدی که این روزها دامن فوتبال ایران را گرفته است حالا وارد فاز جدید و سرنوشت‌سازی شده است. همانطور که با اعلام شبکه خبری الکاس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساعات آینده جلسه مهمی را برگزار می‌کند تا در مورد میزبانی یا عدم میزبانی تیم‌های ایرانی در داخل کشور یا برگزاری مسابقات آن‌ها در کشور ثالث تصمیم نهایی را گرفته و اعلام کند.

طبق پرس و جویی که انجام شده همه چیز در این جلسه نهایی می‌شود. روند اداری در کنفدراسیون فوتبال آسیا اینگونه است که تصویب و اجرایی شدن یک تصمیم از کمیته‌های مختلفی عبور می‌کند و در نهایت توسط کمیته مسابقات که وظیفه اجرا لیگ قهرمانان آسیا را بر عهده دارد به تایید نهایی رسیده و قابل اجرا است. ایستگاه نهایی که پرونده مسابقات آسیایی برای سال 2020 را باز یا مختومه می‌کند.

روز گذشته مدیران عامل پرسپولیس و سپاهان، سرپرست باشگاه استقلال و مالک شهر خودرو در محل فدراسیون فوتبال جمع شدند و اعلام کردند در صورت اینکه AFC از تصمیم ناعادلانه خود عقب ننشیند قید حضور در لیگ قهرمانان را می‌زنند. موضوعی که به تایید وزارت ورزش هم رسید. همانطور که وزیر ورزش نیز صبح امروز تماسی با شیخ سلمان برقرار کرد و اعتراض شدیدی را در خصوص این رای انجام داد. سلطانی فر بعد از این تماس اظهار نظری کرد و گفت: بعد از ظهر امروز 24 عضو کمیته مسابقات رای نهایی خود را اعلام خواهند کرد.

حال باید دید با توجه به تهدید چهار باشگاه ایرانی، AFC از موضع خود پایین می‌آید یا در نهایت با حکمی که قطعی می‌کند باعث کناره گیری تیم‌های ایرانی از این دوره خواهد شد. مسئله‌ای که چند ساعت سرنوشت‌ساز و البته دلهره آور را پیش روی خود می‌بیند.

gGvuFHJh1i1Q


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7b9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبر از بازگشت گابریل کالدرون به پرسپولیس