تاریخ انتشار: 1396/08/29 18:14
سیاه جامگان 0 - 0 استقلال؛
کد خبر: 172963

تخصص آبی‌ها در گل نزدن/ گره کور استقلال با سرعت هم باز نشد!

بازی دوازدهم استقلال در مشهد بدون گل به پایان رسید.
 تخصص آبی‌ها در گل نزدن/ گره کور استقلال با سرعت هم باز نشد!

آبی‌های تهران در بازی دوازدهم خودشان مهمان سیاه جامگان مشهد بودند و در پایان بازی با نتیجه بدون گل متوقف شدند.

مردان شفر بازی را با ارزیابی حریف شروع کردند اما با گذشت 10 دقیقه از مسابقه رفته رفته بر توپ و زمین مسلط شدند و توانستند بازی خود را به حریف دیکته کنند. آبی‌ها با ارائه یک بازی سرعتی و هجومی بارها دروازه سیاه جامگان را تهدید کردند سجاد شهباززاده در دقیقه 30 بازی در موقعیتی عالی گلزنی قرار گرفت اما در مصاف تک به تک با دروازه بان حریف، نتوانست دروزه را باز کند و کرمی با کف دست این فرصت طلایی را از استقلال گرفت. در ادامه نیز حملات استقلال با بی دقتی بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری به هدر رفت تا تا دروازه تیم مشهدی درپایان نیمه اول بسته بماند.

در نیمه دوم نیز استقلال مانند نیمه اول، بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داد و با اضافه کردن چاشنی سرعت به کار خود، بازی را تقریبا یک طرفه کرد. مردان شفر به خوبی توپ را به دروازه حریف نزدیک می‌کردند اما بی دقتی بازیکنان استقلال و همچنین هوشیاری دروازه‌بان سیاه جامگان باعث تا دروازه این تیم مشهدی باز نشود. حتی تعویض‌های تهاجمی شفر نیز نتوانست باعث تغییر نتیجه شود و دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

سیاه‌جامگان 0 / 0 استقلال

دوشنبه 29 آبان 96

ورزشگاه ثامن مشهد / تماشاگر حدود  هزار نفر

داور: سیدمهدی سیدعلی/ کمک‌ها: حسن یوسفی-فرزاد بهرامی/ داورچهارم: رضا عائل / ناظر: خداداد افشاریان

کارت زرد: روح اله سیف‌الهی از سیاه جامگان/ فرشید اسماعیلی، سرورجباروف و مهدی قائدی از استقلال تهران

سیاه جامگان مشهد: محمدرضا کرمی، رضا شربتی، محسن آقایی، محمدرضا خرسندنیا، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، گوران یرکوویچ، سبحان خاقانی(62-سیف‌الهی)، حسین بادامکی(78-ملکی)، سجاد دانای باغکی (56-میرهانی هاشمی)، وحید عسگری

سرمربی: علیرضا مرزبان

استقلال تهران: حسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی (67-قائدی)، جابر انصاری و سجاد شهباززاده(74-قربانی)

سرمربی: وینفرد شفر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o99xg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعتراض هواداران به شهباززاده و انصاری و اعتراض مرزبان به فتاحی
حاشیه دیدار سیاه جامگان - استقلال