تاریخ انتشار: 1396/09/10 00:19
کد خبر: 171463

واکنش آلگری به درگیری در تیم یوونتوس

آلگری درباره شرایط تیمش پیش از دیدار حساس با ناپولی صحبت کرده است.
واکنش آلگری به  درگیری در تیم یوونتوس

 یوونتوس این هفته در سری آ، یک دیدار حساس را مقابل ناپولی برگزار خواهد کرد و آلگری در آستانه این دیدار درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. او در واکنش به شایعه درگیری در تیمش، همه چیز را تکذیب کرده و اذعان داشته درگیری ای در رختکن بوجود نیامده است. صحبت های آلگری درباره بازی مقابل ناپولی به شرح زیر است:

احتمال حضور هیگواین

    هیگواین هنوز از ناحیه دست احساس درد می کند. اما ممکن است به بازی برسد، بیایید این طور تصور کنیم که در مورد او مطمئن هستم. البته باید شرایطش را بررسی کنیم، باید ببینیم چقدر درد دارد. نمی توان برای یک بازی، در مورد یک بازیکن ریسک کرد چرا که از حالا تا پایان فصل، ۳۰ بازی دیگر پیش رو داریم. فعلاً واقعاً نمی دانم شرایطش به چه شکل است.

شرایط سری آ و ناپولی

    ناپولی فصل فوق العاده ای را سپری کرده است، آن ها ۱۲ برد کسب کرده اند و فقط دو مساوی داشته اند. اینتر دو امتیاز از ناپولی کمتر دارد و ما چهار امتیاز از ان ها کمتر داریم. باید به خاطر عملکردشان، آن ها را تحسین کرد. چه در این فصل و چه در سه فصل گذشته. آن ها صدرنشین هستند و بخت اول قهرمانی به حساب می آیند. بازی مقابل ناپولی، محک خوبی پیش از دیدار مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان است. بازی مقابل المپیاکوس، آخرین بازی دور گروهی است و اولین بازی سرنوشت ساز فصل محسوب می شود، چرا که باید به مرحله بعد صعود کنیم.

آمادگی برای مسابقه

    همه چیز برایمان از عملکرد آغاز می شود، باید سعی کنیم مقابل ناپولی، عملکرد خوبی را ارائه کنیم. این عملکرد خوب شامل همه چیز می شود: تاکتیکی، تکنیکی و فنی و فیزیکی، بازی مقابل ناپولی، یک بازی فیزیکی خواهد بود. در چنین بازی هایی جزییات سرنوشت مسابقه را رقم می زند. هر تیم که اشتباهات کمتری مرتکب شود، به نتیجه بهتری می رسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9mnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست عجیب طرفداران ناپولی!