تاریخ انتشار: 1396/08/12 00:15
کد خبر: 175415

نتایج هفته چهارم دور گروهی لیگ اروپا

دور گروه لیگ اروپا با تساوی میلان و حذف تیم اورتون ادامه پیدا کرد.
نتایج هفته چهارم دور گروهی لیگ اروپا

هفته چهارم دور گروهی لیگ اروپا با برگزاری ۱۲ بازی در ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شد. در گروه اول نماینده رژیم صهیونیستی با یک گل مغلوب آستانا شد و اسلاویا پراگ هم با این نتیجه مغلوب ویارئال شد. ویارئال با ۸ امتیاز صدرنشین است و آستانا با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

در گروه دوم تیم پارتیزان بلگراد با دو گل مقابل اسکندربو پیروز شد و یانگ بویز هم با یک گل در خانه مغلوب دیناموکیف شد. در گروه سوم تیم هوفنهایم به تساوی ۱-۱ در خانه استانبول باساک رضایت داد و لودوگورتس در خانه با نتیجه تساوی ۱-۱ مقابل براگا متوقف شد.  

در گروه چهارم تیم میلان در خانه آک آتن به تساوی بدون گل رضایت داد و ریکا با نتیجه ۱-۴ مغلوب آستریا وین شد. در این گروه تیم میلان با ۸ امتیاز صدرنشین است و آتن با ۶ امتیاز در رده دوم جای دارد.

در گروه پنجم تیم آتالانتا به نتیجه تساوی ۱-۱ مقابل آپولون رضایت داد و لیون هم با سه گل مقابل اورتون به پیروزی رسید. در این گروه تیم آتالانتا با ۸ امتیاز صدرنشین است و لیون هم به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جای گرفته است. اورتون هم با ۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارد تا وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشته باشد.

در گروه ششم تیم زلین با سه گل مغلوب کوپنهاگن شد و شریف با نتیجه ۱-۲ از سد لوکوموتیو مسکو گذشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9n9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط حمله میلان تقویت می شود!