تاریخ انتشار: 1396/07/14 02:39
اسلوونی نشان داد چقدر در خط دفاع سرسخت است
کد خبر: 179615

ساوت‌گیت: امشب زمان شادی بابت صعودی جالب به جام‌جهانی است

سرمربی تیم ملی انگلیس با وجود صعود به جام‌جهانی از نوع بازی شاگردانش رضایت ندارد.

ساوت‌گیت:  امشب زمان شادی بابت صعودی جالب به جام‌جهانی است

، گرت ساوت‌گیت پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل اسلوونی و صعود به جام‌جهانی 2018 گفت: می‌توانستیم بازی بهتری انجام دهیم اما به این مسئله، فردا فکر می‌کنیم. امشب زمان شادی بابت صعودی جالب به جام‌جهانی است. این تیم پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد و برای بهتر شدن باید کارهای بسیار زیادی انجام دهیم.

وی ادامه داد: پس از ناکامی در یورو 2016 روزهای سختی داشتیم. سرمربی تیم ملی تغییر کرد و برای تطابق با شرایط سخت آن زمان، دشواری‌های زیادی را تحمل کردیم اما حالا در جام‌جهانی هستیم و می‌توانیم روز به روز بهتر شویم.

ساوت‌گیت اظهار داشت: مقابل تیمی بازی کردیم که تنها 4 گل دریافت کرده بود و تصور می‌کنم این بازی نشان داد اسلوونی چقدر در خط دفاع سرسخت است. حریف، سازماندهی دفاعی مطلوبی داشت و وقتی لازم بود ما را خنثی کند، حتی کارت زرد را هم به جان می‌خرید. برای آنچه لازم بود با توپ انجام دهیم، باید شاداب‌تر بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس خاطرنشان کرد: مقابل اسلوونی به بن‌بست رسیده بودیم و به همین دلیل تنها در آخرین ثانیه‌ها موفق به گلزنی شدیم. گل زدن‌های متوالی ما در دقایق تلف شده اتفاقی نیست و باید در این مورد بررسی‌های لازم را انجام دهیم. در این بازی فرصت‌های زیادی را هدر دادیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9ogo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین حرفه ای دروازه بانان تیم ملی انگلیس+فیلم