تاریخ انتشار: 1396/08/04 23:49
کد خبر: 176339

بیرانوند گل کاشت!

دروازه بان پرسپولیس مانند روزهای اوجش در دربی 85 عملکرد بی نقصی داشت.
بیرانوند گل کاشت!

علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس در چند وقت اخیر به دلیل عملکرد بدی که داشت مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفته بود.

بیرانوند در چند سال اخیر به بهترین دروازه بان ایران تبدیل شده بود و در پرسپولیس و تیم ملی کلین شیت های زیادی را به نام خود ثبت کرد، اما او در فصل جدید عملکرد قابل قبولی نداشت و دچار افت شدیدی شد. وی روی اکثر گل هایی که سرخپوشان در فصل جدید دریافت کرد مقصر بود. بیرانوند در دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اشتباهات زیادی داشت که باعث حذف سرخپوشان پایتخت از این تورنمنت مهم شد.

هواداران پرسپولیس پس از مدت ها در دربی 85 شاهد همان بیرانوند گذشته بودند، همان علیرضا بیرانوند جوانی که در نفت تهران می درخشید و در پرسپولیس عطش زیادی برای ثابت کردن خودش داشت. وی امروز روی تمام خروج ها موفق بود و همچنین توپ های هوایی آبی پوشان را دفع کرد. شوت های بازیکنان استقلال هم در مقابل بیرانوند کار ساز نبودند و او موفق تمام توپ ها را دفع کند.ف

شاید مهم ترین نکته در عملکرد امروز بیرانوند، خونسردی او باشد. وی زمانی که توپ را در اختیار داشت با عجله بازی را آغاز نمی کرد، کاری که در دربی 84 انجام داد. در آن دیدار با پرتاب بلند خود قصد ایجاد موقعیت برای تیمش را داشت، اما عجله او باعث شد پرسپولیس گل بخورد. بیرانوند در دربی 85 آن اشتباه را انجام داد و زمانی که توپ را در اختیار داشت با دقت بازی را آغاز می کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9pqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شانس این بازیکنان برای گلزنی بالاست