تاریخ انتشار: 1396/07/19 15:48
کد خبر: 178739

شفر-رحمتی؛ همان داستان همیشگی؟

شفر برای بازی با فولاد چه کسی را د دروازه تیمش قرار خواهد داد؟ رحمتی تازه برگشته به تمرینات یا حسینی اوج گرفته؟
شفر-رحمتی؛ همان داستان همیشگی؟

رحمتی پس از آمدن شفر به استقلال مجوز حضور در تمرینات استقلال را پس از یک جلسه چند دقیقه‌ای با مدیرعامل ان هم در اتومبیل شخصی‌اش گرفت. در غیاب سه هفته‌ای او استقلال نگرانی خاصی بابت غیبت کاپیتان خود پیدا نکرد چرا که سیدحسین حسینی موفق شد اطمینان لازم را به مربیان و هواداران استقلال بابت حفاظت از دروازه این تیم بدهد.

اما رحمتی، بازیکنی نیست که روی نیمکت بنشیند و واکنشی نشان ندهد. او هیچگاه نتوانسته با نیمکت‌نشینی خود ولو برای مدتی کوتاه کنار آید و برای همین هم وقتی زمزمه‌های حضور دانیال داوری را در تیم ملی شنید به حالت قهر از تیم ملی کنار رفت‌ رحمتی هنوز هم از آن اشتباهش در تیم ملی درس نگرفته و فصل پیش پس از نیمکت‌نشینی مقابل سپاهان در هفته پانزدهم برای تحت فشار قرار دادن منصوریان درخواست رضایت‌نامه کرد اما وقتی جدیت منصوریان را در موافقت با صدور رضایت‌نامه‌اش دید دست از اعتراض کشید تا پس از سه بازی نیمکت‌نشینی دوباره به ترکیب استقلال بازگردد. امسال نیز منصوریان فاش کرد که رحمتی رفتار مناسبی در قبال نیمکت‌نشینی‌اش در برابر پارس‌جم نداشته است.

اگر شفر قصد داشته باشد حسینی را پس از نمایش خوبش در سه بازی اخیر استقلال نیمکت‌نشین کند احتمالا باید منتظر غرولند این دروازبان و یا درخواست او برای جدایی در نیم‌فصل باشد. اما اگر بخواهد رحمتی را نیمکت‌نشین کند، واکنش این دروازبان باتجربه چه خواهد بود؟ او چند هفته طاقت نیمکت‌نشینی را خواهد داشت؟ و اگر حسینی بدون اشتباه ظاهر شود آیا حاضر است با عنوان «دوازبان دوم» استقلال کنار آید؟

رحمتی تقریبا با همه مربیان استقلال در چند سال اخیر به مشکل برخورده و باید منتظر نشست و عاقبت رابطه او و شفر را دید. مرد آلمانی چندان روی خوشی به بی‌انضباطی‌ها نشان نمی‌دهد و در این‌صورت ایا باید منتظر داستان همیشگی رحمتی و مربیان استقلال بود؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9wld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیراهن منصوریان بر تن مهدی رحمتی +عکس