تاریخ انتشار: 1401/05/10 01:15
کد خبر: 18587

حمله های وحید به یحیی بیخودی نبود/ باید به قلیچ هم ایمان آورد!

وحید قلیچ از جمله مخالفان اصلی گل‌ محمدی بود که بالاخره توانست برنده‌ اصلی خارجی ها شود!
حمله های وحید به یحیی بیخودی نبود/ باید به قلیچ هم ایمان آورد!

وحید قلیچ یکی از پیشکسوتان باسابقه پرسپولیس است که چند سالیست خودش را  از طریق فضای مجازی روی بورس آورده تا از یادها نرود. البته این دروازه‌بان قدیمی سرخپوشان بیشتر از طریق انتقاد کردن توانسته خودش را در رسانه‌‌ها جای دهد و خیلی وقت ها برنده هم شود! او با همین انتقاد کردن و به قولی " گیر" دادن‌ها به مربیان و بازیکنان، پیش بینی‌های درستی هم داشته که نشان می‌دهد، همه انتقادهایش از روی حسادت یا کینه نیست و گاهی وقت‌ها از خیلی کارشناسان بهتر هم کارشناسی می کند.

اگر خاطرتان باشد؛ قلیچ شاید اولین نفری بود که از خریدهای خارجی یحیی گل محمدی ایراد گرفت و بارها اعلام کرد و مدعی شد؛ خارجی‌ های او به درد نخور و مشکوک هستند!

در این راستا هر چه گذشت و بازی های دو بازیکن تاجیکستانی ( وحدت هانانوف و منوچهر صفروف ) و بازیکن ازبکستانی ( تمیررف ) را دیدیم بیشتر به، بی کیفیت بودن آنها پی بردیم؛ بطوری که هیچ یک از این سه بازیکن نتوانستند نظر هواداران و حتی کارشناسان را به خود جلب کنند. جالب اینجاست کار به جایی رسید که خود گل‌ محمدی هم مجبور شده زیاد از آنها استفاده نکند و فقط تمیررف بو که خیلی به او بها داده شد، ولی او نیز نتوانست خودش را نشان دهد و در نهایت نامه خداحافظی اش را هم نوشت تا تیم گل‌محمدی را ترک کند! نامه‌ای که اگر تایید شود قطعا یک شکست برای گل‌ محمدی و یک پیروزی برای منتقد اصلی او ( وحید قلیچ ) خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oabxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی تکلیف دو بازیکن جدید را مشخص کرد/ پرسپولیس در این دو پست بازیکن می‌خواهد