تاریخ انتشار: 1400/11/27 18:15
تبدیل محرومیت به جریمه مالی از سوی استیناف؛
کد خبر: 25763

فوری، رأی محرومیت سراجی شکسته شد

در آستانه جلسه مهم هیئت‌‎رئیسه فدراسیون فوتبال، رأی جنجالی مرتبط با محرومیت مدیرعامل سایپا ملغی شده است.
فوری، رأی محرومیت سراجی شکسته شد

 هفته گذشته بود که کمیته اخلاق با صدور حکمی در واکنش به اظهارات مهرداد سراجی مدیرعامل سایپا درباره مسائل پرونده شکایت از باشگاه پیکان و البته موارد دیگری از جمله اقدامات فدراسیون فوتبال درباره VAR، او را 6 ماه از مدیریت در فوتبال محروم کرد؛ آن‌هم در آستانه برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه با دستور کار عزل رئیس فدراسیون فوتبال که سراجی خود یکی از مخالفان سرسخت او به‌شمار می‌رود.

حالا در فاصله کمتر از 24 ساعت تا برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه، کمیته استیناف پرونده را با ضرب‌العجل بررسی کرده و ضمن رد محرومیت 6 ماهه سراجی، او را از این جریمه تبرئه و تنها مدیرعامل سایپا محکوم به پرداخت جریمه مالی شده است.

با این وصف، مهرداد سراجی مشکلی برای حضور در جلسه فردای هیئت‌رئیسه نخواهد داشت و می‌تواند به‌عنوان یکی از اعضای در جلسه‌‌ مهم فردا حضور پیدا کند و چه بسا در صورت پیروزی مخالفان عزیزی‌خادم و عزل رئیس فدراسیون فوتبال، سراجی سرپرست موقت فدراسیون شود.

گفتنی است که دقایقی قبل سایت فدراسیون فوتبال با صدور خبری رسمی، درباره جلسه فردای هیئت‌رئیسه با نقل قول از حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این جلسه ساعت 9 در محل ساختمان فدراسیون با ریاست شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به انجام می‌رسد

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oaked

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ سایپا در حد و قواره یک تیم معمولی/امید تنها راه باقی مانده سراجی!

سراجی: شکایت سایپا به CAS قطعی است
این رای را با تهدید صادر کردند