تاریخ انتشار: 1400/11/24 19:01
کد خبر: 25915

اعتراض باشگاه نساجی به حضور تماشاگران پرسپولیس و تأخیر در آغاز بازی/ مطهری اجازه حضور روی نیمکت را پیدا نکرد

پیش از شروع دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه قائمشهری به حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه اعتراض کرد.
 اعتراض باشگاه نساجی به حضور تماشاگران پرسپولیس و تأخیر در آغاز بازی/ مطهری اجازه حضور روی نیمکت را پیدا نکرد

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) آغاز می‌شود که بخشی از حواشی قبل از بازی به شرح زیر است:

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:30 با دو اتوبوس وارد ورزشگاه امام رضا (ع) شدند.

* پیش از شروع بازی افراد متفرقه زیادی در کنار زمین حضور داشتند که این موضوع مورد اعتراض مسئولان برگزاری مسابقه قرار گرفت.

* داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس به همراه حامد لک و احمد گوهری زودتر از سایر بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن به زمین آمدند.

* ساکت الهامی سرمربی و شاهرخ بیانی مربی نساجی مازندران پیش از اینکه بازیکنان نساجی برای گرم کردن به زمین بیایند، در وسط زمین به مدت 10 دقیقه به صحبت پرداختند.

* سیدجلال حسینی در جریان گرم کردن، برخورد گرمی با الهامی داشت و در کنار هم عکسی به یادگار انداختند.

* بالای جایگاه ورزشگاه، حدود 50 نفر با پرچم پرسپولیس حضور داشتند که این موضوع با اعتراض مدیرعامل نساجی مواجه شده است. پیروز سیف‌الله‌پور مدیرعامل این باشگاه مدعی شد تا این تعداد از هواداران از ورزشگاه خارج نشوند بازی آغاز نخواهد شد.

* حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اینکه در دیدار سوپرجام محروم شده بود، به دستور ناظر بازی اجازه حضور روی نیمکت پرسپولیس را نیافت.

* به دلیل تأخیر در برگزاری بازی به خاطر حضور تماشاگران در ورزشگاه، بازیکنان دو تیم که به رختکن رفته بودند بار دیگر برای گرم کردن به زمین آمدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oakog

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والیبال ساعت بازی پرسپولیس - نساجی را تغییر داد