تاریخ انتشار: 1397/10/17 21:14
کد خبر: 114715

از خودگذشتگی بازیکنان استقلال، یک بازی دو سر برد

اعتصاب بازیکنان استقلال امروز کلیدی ترین مشکل آبی پوشان در نیم فصل محسوب می شود.
از خودگذشتگی بازیکنان استقلال، یک بازی دو سر برد

استقلالی ها در مقطع کلیدی نیم فصل دوم مسابقات با یک معضل بزرگ به نام اعتصاب دست جمعی و کامل بازیکنان رو به رو هستند و شرایط به شکلی است که این اتفاق اتفاقات جاری آبی پوشان را به حاشیه رانده است.

لیست استقلال تقریبا تکمیل شده و تنها اضافه شدن دو بازیکن خارجی در مرکز زمین و خط حمله باقی مانده و بر خلاف ابتدای فصل، شفر برای حضور در یک اردوی خارجی یک تیم کامل در اختیار دارد اما این اردو هنوز شکل نگرفته است.

*مقدمات اردو فراهم است اما...

مسئولان استقلال تمامی کارهای مربوط به اردو در قطر را انجام دادند. زمین تمرین تهران نیز فراهم شده و حتی تیم پزشکی استقلال تمامی اقدامات لازم برای تست های پزشکی را فراهم کرده بودند اما اعتصاب بازیکنان همه چیز را به هم زد.

مدیران استقلال این آمادگی را دارند تا 24 ساعت بعد از پایان اعتصاب، آبی ها را به قطر اعزام کنند اما هنوز اعتصاب ادامه دارد و فعلا بازیکنان از تصمیم خود عقب نشینی نمی کنند.

*طلبکار و ناراضی

بازیکنان استقلال 25 درصد دریافتی و 20 درصد جریمه در کارنامه مالی خود دارند. البته چندی قبل مدیران استقلال قرارداد باقی مانده از لیگ هفدهم را با آبی پوشان تسویه کردند که اقدام بسیار مهمی بود؛ اما با این وجود اعتصاب همچنان ادامه دارد و بازیکنان حضور در تمرینات را مشروط به دریافت قرارداد خود کرده اند. رقمی نزدیک به 10 میلیارد تومان که 25 درصد قرارداد آنها را شامل می شود اما با توجه به مشکلات مالی استقلال این رقم از بودجه باشگاه فاصله زیادی دارد.

*ستاره ها برای استقلال گذشت می کنند؟

پول فوتبال تقریبا دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. موضوعی که بازیکنان استقلال آن را فراموش کرده اند و همین موضوع باعث شده تا مقطع طلایی نیم فصل به بدترین شکل سپری شود.

در کنار مشکلات مالی استقلالی ها، نباید فراموش کرد که اقتصاد کشور این روزها شرایط خوبی ندارد و این مشکل معطوف به فوتبال نیست و درک این شرایط قطعا می تواند به بازیکنان برای گذشت کمک کند.

مطمئنا شروع به موقع تمرینات می تواند به شفر و مدیران استقلال برای کسب نتیجه بهتر کمک کند و یک تعامل سازنده میان ستاره های استقلال و مدیران و مربیان به نفع هواداران، نیم فصل این تیم را از ابتدا خواهد ساخت و می تواند شرایط را به نفع این تیم تغییر دهد.

بازیکنان استقلال اگر همین امروز به اعتصاب خود پایان دهند و پیشنهاد حواله مالی باشگاه را بپذیرند، مطمئنا وارد یک بازی دو سر برد شده اند که می تواند آینده دو طرف را تامین کند. این اتفاق می تواند یک پیشنهاد شرافتمندانه برای بازیکنانی باشد که مطمئنا در ماه های پیش رو چشم امید میلیون ها نفر به ساق ها آنها دوخته شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oblqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال/ غیبت بازیکنان اصلی و حضور شجاعیان کریمی در تمرینات گروهی