تاریخ انتشار: 1397/08/09 17:58
کد خبر: 123839

بازی ماشین سازی تمرین تراکتورسازی را به یادگار برد

به دلیل بازی ماشین سازی با داماش در مرحله یک چهارم نهایی، تمرین امروز تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد.
بازی ماشین سازی تمرین تراکتورسازی را به یادگار برد

 ماشین سازی و داماش گیلان در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 14 و 45 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسید و دو تیم کار خود را در وقت‌های اضافه برای مشخص شدن برنده این دیدار ‌دنبال می‌کنند.

* داماش در جام حذفی سابقه 3 بازی با تیم های تبریزی را دارد. سال 88 برابر گسترش فولاد با یک گل مغلوب شده است. سال 90 در تبریز با نتیجه 2 بر 1 ماشین سازی را شکست داده است (در این بازی رسول خطیبی مربی بازیکن ماشین سازی در وقت اضافه یک ضربه پنالتی را برای ماشین سازی از دست داد.) و سال 91 در رشت و در ضربات پنالتی تیم تراکتورسازی را شکست داده است.

* جایگاه روبری ورزشگاه از تماشاگران ماشین سازی پر شده است. استقبال خوبی از بازی شده و حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* تعداد تماشاگران تیم داماش حدود‌ 100 نفر است.

* پرچم‌های سبز و قرمز در ورزشگاه حاکی از اتحاد تماشاگران تراکتورسازی و ماشین‌سازی در این بازی دارد.

* به دلیل بازی ماشین سازی با داماش، تمرین امروز تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد.

* این اولین بازی برگزار شده جام حذفی در فصل 98-1397 در تبریز است. هر 4 نماینده تبریز در جام حذفی بازی های خود را خارج از تبریز برگزار کرده بودند و ماشین سازی نیز پیش از این 2 بازی خود در جام حذفی را در بابل و جم بوشهر انجام داده بود.

* خالقی‌فر پنجمین گل خود را در این فصل برای ماشین سازی به ثمر رساند. وی پیش از این 4 گل در لیگ برتر برای سبزپوشان به ثمر رسانده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obwoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اسامی داوران مرحله یک چهارم جام حذفی مشخص شد