تاریخ انتشار: 1397/01/08 11:03
کد خبر: 154487

طعنه ایسکو به زیدان؛ در رئال اعتماد به نفس ندارم!

ایسکو، ستاره تیم ملی اسپانیا نسبت به نیمکت نشینی هایش در رئال مادربد واکنش نشان داد.
 طعنه ایسکو به زیدان؛ در رئال اعتماد به نفس ندارم!

 ایسکو که در جریان برتری 1-6 لاروخا برابر آلبی سلسته با ثبت هت تریک، ستاره تیمش بود معتقد است او در رئال مادرید اعتماد به نفس لازم را ندارد و نمی داند برای جلب رضایت زیدان باید چه کاری انجام دهد.

01292102

ستاره خوش تکنیک لاروخا در دیدار برابر آرژانتین بعد از مدت ها نمایش فوق العاده ای ارائه داد و با ثبت هت تریک، نوید تکرار روزهای درخشان اواخر فصل گذشته را در آستانه دیدارهای حساس رئال مادرید در لیگ قهرمانان را به هوادارانش داد.

ایسکو گفت: "در رئال مادرید اعتماد به نفسی که یک بازیکن نیاز دارد به من داده نمی شود اما در تیم ملی زندگی دوباره برای من جریان پیدا می کند زیرا لوپتگی به من اعتماد دارد و من نیز علاقه دارم کیفیت خود را نشان دهم زیرا لوپتگی با دقایقی که به من میدان می دهد، اعتماد خودش به من را ثابت می کند. ممکن است در مادرید من مشکل داشته باشم زیرا نمی دانم که چگونه اعتماد زیدان را جلب کنم.

با وجود نتیجه 1-6، مسابقه آسانی برابر آرژانتین نداشتیم زیرا آنها مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند و بسیار تهاجمی بودند. ما نباید فراموش کنیم که این مسابقات بخشی از آماده سازی ما برای جام جهانی است و کسب چنین پیروزی های می تواند ما تاثیر مهمی در شرایط ما ایفا کند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2od55o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موج جدید بی اعتمادی های زیدان به ایسکو