تاریخ انتشار: 1396/12/14 23:01
کد خبر: 157239

تاثیرات مثبت باخت پرسپولیس در دربی / تغییرات موفق برانکو!

دو باخت پی در پی در بازی با السد و دربی گویا تاثیرش را روی برانکو گذاشته است.
تاثیرات مثبت باخت پرسپولیس در دربی / تغییرات موفق برانکو!

باختن همیشه هم بد نیست و گاهی اوقات تاثیرات مثبتی دارد. باخت پرسپولیس در دربی از آن بازی‌ها بود که علاوه بر تمام تلخی‌هایش برای هوادارانش محسناتی هم داشت. محسناتی که تاثیر آن در بازی پرسپولیس مقابل الوصل کاملا مشخص بود. زمانی که برانکو بعد از دو باخت پی در پی در آسیا و دربی بالاخره کمی از مواضعش کوتاه آمد و در این بازی دست به تغییراتی زد که منتقدانش مدت‌ها بود از آن حرف می‌زدند.

بردهای پرسپولیس و قهرمانی زودهنگام این تیم کادرفنی را در شرایط ویژه‌ای قرار داده بود. پرسپولیس در این مدت ایرادات زیادی داشت. ایراداتی که مربوط به دربی نبود اما باخت دربی آنها را بیش از پیش برجسته کرد. تا پیش از دربی اگر هر ایرادی بود و هر اشاره‌ای به آن می‌شد با تکیه بر بردها و قهرمانی زودهنگام روی آن خط قرمز کشیده می‌شد. باخت در آسیا و دربی اما دیگر جایی برای خط قرمز کادرفنی پرسپولیس باقی نگذاشت و دیگر سنگری برای قرار گرفتن پشت آن باقی نماند. به همین دلیل بود که برانکو از تصمیماتش کوتاه آمد و نتیجه هم گرفت.

در بازی مقابل الوصل بخشی از تغییرهایی که همه منتظر آن بودند انجام شد. بالاخره ربیع‌خواه یک بازی را روی نیمکت نشست. محسن مسلمان به میدان آمد. صادق محرمی از ابتدا در ترکیب قر ار گرفت و ماهینی تعویض شد و به جای رسن این بار نعمتی فیکس بازی کرد. پرسپولیس در این فصل از لحاظ فنی و تکنیکی قطعا بهترین تیم لیگ برتر ایران بوده است اما این را نباید فراموش کرد که قهرمانی زودهنگامش را علاوه بر این بهترین بودن به نبودن حریف قدرتمند هم مرتبط دانست. با حضور شفر و تحول استقلال و یک ذوب‌آهن آماده حالا دیگر برانکو حاشیه امنیت چندانی ندارد که در آنجا بخواهد یکه‌تازی کند و نیاز است، هر چه زودتر تیمش را به روزهای اوج برگرداند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odbov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسپولیس از فرصت ویژه خود به بهترین نحو استفاده کرد