تاریخ انتشار: 1395/10/27 19:16
کد خبر: 235487

کیه لینی از تیم راضی نیست

کیه لینی از تیم راضی نیست

جورجو کیه لینی مدافع یوونتوس پس از پایان دیدار، در مورد بازی ضعیف تیم در دیدار دیشب که شکست بانوی پیر را در پی داشت به صحبت پرداخت. او معتقد است که یوونتوس به اندازه ی فصل گذشته از انسجام لازم برخوردار نیست.

 

بیانکونری با این شکست با یک امتیاز اختلاف نسبت به رم در صدر جدول سری آ قرار دارد و البته بازی عقب افتاده بیانکونری در مقابل کوروتونه هنوز انجام نشده است.

 

کیه لینی در پایان بازی در مصاحبه با اسکای اسپرت ایتالیا و خبرنگاران گفت: عملکرد خوبی به نمایش نگذاشتیم و هنوز به طول کامل تعادل و توازن نرسیده ایم.

 

از 29 اکتبر تاکنون این برای نخستین بار است که BBC در خط دفاع حضور داشتند، اما به نظر می رسید هماهنگی لازم بین آن ها وجود ندارد.

 

حقیقت این است که ما به خوبی می دانیم که به اندازه ی فصل گذشته از انسجام لازم برخوردار نیستیم و حتی در هنگام بردهای تیم نیز این را اقرار می کردیم. اگر گذشته را مرور کنیم، بعضی بازی ها بود که دستکش های جی جی بوفون در طول بازی کثیف نمی شد، اما در حال حاضر تقریباً در هر بازی گل دریافت می کنیم و ریسک های زیادی محتمل می شویم.

 

به نظر شما این می تواند به دلیل خط هافبک و از دست دادن پل پوگبا باشد؟

 

ما دلتنگ شور و هیجان پوگبا هستیم، چرا که وزنه ی بزرگی مانند او را ناگهانی از دست دادیم. در بازی های خارج از خانه با مشکلاتی رو به رو هستیم و با تمام احترامی که برای بقیه ی تیم ها قائلم در سبک و سیاق یوونتوس نیست که سه بازی خارج از خانه بدون امتیاز در مقابل میلان و فیورنتینا از زمین مسابقه خارج شود. ما چهار بازی دشوار خارج از خانه که بازی با جنوا را نیز شامل می شود داشتیم و هر چهار بازی را واگذار کردیم، بنابراین، باید واقعاً در این باره تجدیدنظر کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe8go

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوونتوس بدنبال ستاره جوان موناکو