تاریخ انتشار: 1395/10/05 13:14
کد خبر: 240587

ایران – مراکش با تماشاگر برگزار می‌شود

بر خلاف اخبار منتشره دیدار مراکش – ایران با حضور تماشاگر برگزار می شود.
ایران – مراکش با تماشاگر برگزار می‌شود

 در روزهای اخیر گفته شد این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود چون اماراتی ها خیلی علاقمند به حضور تیم ملی فوتبال ایران در شهر العین نیستند و حال که مراکش قرار است این دیدار را میزبانی کند به شرطی اجازه برگزاری این بازی را می دهند که تماشاگر ایرانی در استادیوم حاضر نشود!

 

اما این خبر تایید نشده و بازی بی شک در حضور تماشاگران برگزار می شود. این دیدار را مراکش در استادیوم اختصاصی تیم العین میزبانی می کند و از همه مهمتر در تقویم فیفا گنجانده شده. طبق قانون هم فدراسیون فوتبال امارات نمی تواند رای به برگزاری این بازی در غیاب تماشاگر دهد. اتخاذ چنین تصمیمی یک تصمیم سیاسی خواهد بود که در صورت اعلام حتما فیفا با آن برخورد خواهد کرد. 

 

گفتنی است تیم ملی از روز سیزدهم دی در باشگاه ایرانیان دبی که به ایرانی ها تعلق دارد اردو می زند و تنها روز 17 دی به منظور برگزاری دیدار با مراکش به العین می رود. ملی پوشان روز بیستم دی به تهران باز می گردند و 22 دی هم شاهد آغاز بازی های دور برگشت لیگ برتر خواهیم بود. سازمان لیگ برتر به گونه ای برنامه ریزی کرده که ملی پوشان روز 24 دی تیم های باشگاهی را در بازی آغازین همراهی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oemnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش:فقط واقعیت ها را می گویم

آرژانتین صدر نشین / ایران اول آسیا و سی و نهم جهان
جدیدترین رده بندی فیفا اعلام شد؛