تاریخ انتشار: 1395/10/22 12:34
کد خبر: 236639

دست رد خامس به تیم متمول چینی

حرفهای خامس پس از فینال جام جهانی باشگاه ها که گفته بود در مورد ماندنش در رئال در زمستان مردد است به گوش چینی ها رسیده و باشگاه هبی فورتون تلاش ها را برای خرید وی آغاز کرده است.
دست رد خامس به تیم متمول چینی

به گزارش فرتاک ورزشی، باشگاه چینی برای خرید خامس حاضر شده ده برابر دستمزد وی در رئال مادرید را بپردازد. بازیکن کلمبیایی در رئال مادرید در حال حاضر سالی ۳،۵ میلیون یورو دستمزد می گیرد اما تیم چینی که هدایتش را مانوئل پلگرینی به عهده دارد با پیشنهاد دستمزد سالانه ۳۰ میلیون یورو به سراغ بازیکن ۲۵ ساله رفته است.

باشگاه چینی برای خرید خامس به رئال مادرید ۸۰ میلیون یورو پیشنهاد داد. پرز در زمانی که برای سفر به دبی برای دریافت جوایز گلوب ساکر سفر کرده بود این پیشنهاد را دریافت کرد. ژرژ مندس، وکیل خامس هم در این مراسم حضور داشت. باشگاه چینی پس از این که پاسخ منفی پرز را شنید مبلغ پیشنهادی را به ۱۱۰ میلیون یورو رسید اما خود بازیکن کلمبیایی این پیشنهاد را رد کرد و گفت که تمیالی به حضور در لیگ چین ندارد. باشگاه هبی فورتون در سال ۲۰۱۰ تایسس شد و در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت "فورتون لند" خریده شد.

البته خامس تنها موکل ژرژ مندس نیست که با پیشنهاد چینی ها مواجه شده است. در حقیقت رونالدو هم با پیشنهاد دستمزد سالانه صد میلیون یورو مواجه شده بود. چینی ها حاضر بودند برای خرید ستاره ۳۱ ساله به رئال مادرید ۳۰۰ میلیون یورو بپردازند.

په په، مدافع باتجربه رئال مادرید از سویی به احتمال فراوان در تابستان راهی چین خواهد شد. او پیشنهاد دستمزد سالانه ۱۱ میلیون یورو (یعنی دو برابر دستمزدش در رئال) را از دو باشگاه گوانگژو اورگرانده (به مربیگری اسکولاری) و شانگهای (به مربیگری ویلاس بواس) دریافت کرده است. قرارداد په په با رئال مادرید در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد که به صورت بازیکن آزاد راهی لیگ چین خواهد شد.

تیمهای چینی در فصل نقل و انتقالات لیگ این کشور تا کنون برای خرید ۸۰ بازیکن ۱۲۸ میلیون یورو هزینه کرده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oezgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ خواهان جذب هافبک دفاعی اینتر شد