تاریخ انتشار: 1395/06/13 15:23
مدیرعامل بعثت کرمانشاه؛
کد خبر: 263715

همه مصمم هستیم تا شکست هفته ی گذشته را با پیروزی جبران کنیم

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: همه اعضای تیم مصمم هستند که شکست هفته نخست برابر حریف خرمشهری را با پیروزی مقابل گیتی پسند اصفهان جبران کنند.
همه مصمم هستیم تا شکست هفته ی گذشته را با پیروزی جبران کنیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، افشین حسنی روز شنبه در گفتوگویی اظهار کرد: بازی اول مقابل اروند خرمشهر بسیار سخت بود چرا که مسابقه اول همیشه دشوار است و بازیکنان حریف نیز بسیار خوب و محکم بازی کردند.

وی ادامه داد: با این وجود عملکرد بازیکنان بعثت هم به گونه ای بود که به آینده امیدوار شدم و مطمئن هستم که در مسابقات آتی این شکست را جبران خواهیم کرد.

حسنی در ادامه به مسابقه دوم تیم بعثت برابر گیتی پسند اصفهان اشاره و اظهار کرد: با تمام وجود در این مسابقه حاضر و نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار می بندیم تا به عنوان یک مدعی در گروه مطرح باشیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه تیم اصفهانی در بازی اول خود که میزبان بود مقابل شهرداری اراک بدون گل مساوی کرده، گفت: تیم گیتی پسند در کرمانشاه مطمئنا دنبال پیروزی خواهد بود و همین کار ما را سخت می کند ولی با این وجود ما نیز به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی کنیم.

وی در پایان خواستار توجه مسئولان استانی به تیم بعثت کرمانشاه شد و گفت: در دو سه سال گذشته متاسفانه هیچ حمایتی از تیم ما که تنها نماینده استان در رقابت های لیگ کشور هستیم نشده است.

تیم بعثت در هفته اول با حساب 'چهار بر یک' نتیجه را به میزبان خود الوند خرمشهر واگذار کرد.

نماینده کرمانشاه در لیگ دسته دو فوتبال کشور روز دوشنبه (15 شهریور) از ساعت 17 در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف گیتی پسند اصفهان خواهد رفت./ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogakq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرتضی کرمی بازی مقابل بانی گسترکیش را از دست داد
اختصاصی/