تاریخ انتشار: 1396/04/23 19:23
کد خبر: 196063

دربی دوستانه اروپایی و آش بی نمک اسپانسر/ قبل از خوان اول همه چیز در سیاه‌چاله افتاده!

دربی دوستانه اروپایی و آش بی نمک اسپانسر/ قبل از خوان اول همه چیز در سیاه‌چاله افتاده!

بعد از کشمکش‌های فراوان درباره برگزاری دربی سرخابی‌ها در کشور آلمان خبر رسیده که طرفین ماجرا تصمیم گرفته‌اند بازی‌ای که قرار بود 25 تیر ماه در بیله‌فلد برگزار شود را به 31 موکول کنند.

یعنی یک روز بعد از سوپرجام بین پرسپولیس و نفت تهران در آزادی! حالا گویا قرار است به زودی هماهنگی‌ها انجام شود تا درباره آن دیدار تصمیم تازه‌ای گرفته شود. آن هم در حالی که 6 روز بعد از سوپرجام شروع لیگ هفدهم خواهد بود و برگزاری هفته اول بازی‌ها.

برنامه‌ریزی خودسرانه اسپانسرها و مسئولان باشگاه ها بعد از مدت‌ها بی‌برنامگی و هرج و مرج؛ و البته از دست دادن زمان مناسب برای برگزاری این دیدار واکنش‌های تندی از طرف سازمان لیگ داشته است. دیداری که قرار بود سنت‌شکن برگزاری دربی در خارج از کشور و سودآوری باشگاه‌های ایرانی از دیدارهای دوستانه باشد اما حالا به بحران بین مدیران فدراسیون، باشگاه‌ها و اسپانسرها بدل شده است. سازمان لیگ اعلام کرده هیچ‌گونه تغییری را در برنامه فشرده ماه‌های پیش رو نمی‌پذیرد.

این بحران دلایل زیادی دارد که هر کدام به جای خود نیاز به توضیحاتی مفصل داشته و می‌تواند کاخ پرطمطراق ادعای مدیران حاضر در فوتبال را به کسری از ثانیه فرو بریزد اما شاید مهمترین نکته در آن، زمان‌سنجی و برنامه‌ریزی دقیق بوده که بی‌توجه‌ای به آن، روال برگزاری یک دیدار ساده را به امروز و این قسمت کشانده است که یک سو سازمان لیگ روی برگزاری سوپرجام پافشاری کند و از سوی دیگر باشگاه‌ها و اسپانسرشان اصرار به برگزاری دربی یک هفته پیش از شروع فصل داشته باشند و خواستار لغو دیدار سوپرجام هم شوند. در این بین سردرگمی مردمی که قرار بود برنامه خود را با حضور در این دیدار تنظیم کنند و مایه اصلی سودآوری باشگاه‌ها باشند را فراموش کنید. اینجا گویا قبل از خوان اول همه چیز در سیاه‌چاله افتاده و از مهار و مدیریت خارج شده. وگرنه تا این اندازه بی‌خیالی و بی‌اعتنایی به انجام وظایف در موعد مقرر نوبر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oj5ml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ۲۱ مورد شکایتی در قرارداد اسپانسری پرسپولیس/ سرخابی‌ها تحت پیگرد یک پیمانکار!
بررسی قرارداد اسپانسری دو باشگاه بزرگ پایتخت